Škoda predstavlja novi logo i dizajn

Autor: Tatjana Tadić , 27. veljača 2011. u 22:00

Kompanija Škoda auto najavila je lansiranje novoga korporativnog dizajna i novog loga na autosalonu u ožujku u Ženevi.

Novi će se logo globalno na automobilima upotrebljavati od 2012. godine. Prema najavama zadržat će prepoznatljivu strelicu s krilima, ali u novim bojama i bez imena. U devedesetim godinama Škoda postaje četvrta članica koncerna Volkswagen, Audi i Seat, s imenom Škoda auto u logu kakav poznajemo danas, izvedenim u crnoj boji koja simbolizira stogodišnju tradiciju i zelenoj koja simbolizira ekološku proizvodnju. U slavljeničkoj godini za kompaniju koja obilježava 110 godina postojanja, osim loga i korporativnog identiteta Škoda će redizajnirati i autosalone. Stodesetu godišnjicu će obilježiti prodajom specijalnog sportskog izdanja modela Fabia pod nazivom Fabia – Monte Carlo.

Komentirajte prvi

New Report

Close