Prodaja McDonald’sa opet je zaronila

Autor: Tomislav Pili , 22. siječanj 2017. u 21:59
Izvješće se danas objavljuje/Reuters

Nakon malog rasta u trećem kvartalu, četvrti kvartal donosi pad od 1,4 posto.

Problemi s prodajom nikako da nestanu, pokazat će izvješće McDonald'sa za četvrto tromjesečje čija se objava očekuje danas.

Prema navodima američkog tiska, nakon sramežljivog rasta od svega 1,3 posto u trećem tromjesečju, čuveni lanac brze hrane u posljednja tri mjeseca 2016. zabilježio je pad prodaje od 1,4 posto. Glavni uzroci pada leže u lošim vremenskim prilikama, rastućoj tržišnoj utakmici u koju su se uključili čak i trgovački lanci sa svojim toplotekama, ali i općenitom sporom rastu te branše.

Negativne efekte dijelom su anulirale uštede i posebne promocije, poput cjelodnevnog doručka. Očekivanja se temelje na procjenama analitičara japanske banke Nomura. Izraženo u apsolutnim brojkama, prodajni prihodi past će na 6,34 milijarde dolara dok bi se u prvom tromjesečju ove godine taj pad mogao produbiti na 5,99 milijardi dolara. Unatoč tome, analitičari prognoziraju da će zbog ušteda kompanija objaviti dobit od 1,41 dolar po dionici, nasuprot 1,31 dolar u istom lanjskom razdoblju.

Oporavak prodaje glavni je zadatak izvršnog direktora Stevea Eastbrookea koji je kormilo preuzeo 2015. godine. Iako kompanija u njegovu mandatu bilježi stanovite pozitivne pomake na tom području, rast posjećenosti nije onakav kakvom se kompanija nadala.

Komentirajte prvi

New Report

Close