Nakon Ukrajine, Lisca se širi u Austriju, Slovačku i Mađarsku

Autor: Poslovni dnevnik , 17. kolovoz 2017. u 14:41
Proizvođač odjeće i kupaćih kostima otvara nove trgovine

U prvih šest mjeseci prihodi od prodaje dosegnuli su 17,5 milijuna eura, što je premašilo prošlogodišnji polugodišnji rezultat za pet posto.

Lisca, slovenski proizvođač ženske odjeće i kupaćih kostima vlastite robne marke, osim franšiznih trgovina u Češkoj, Bugarskoj i Iranu u rujnu će otvoriti novu trgovinu u Salzburgu.

U suradnji s poslovnim partnerima, koji u Austriji imaju više trgovina modnom odjećom, Lisca čiji su proizvodi poznati i u Hrvatskoj, otvorit će novu prodavaonicu u trgovačkom centru Forum 1. Ove jeseni također planiraju otvoriti novu trgovinu u Bratislavi, glavnom gradu Slovačke, dok za proljeće 2018. najavljuju otvaranje novih trgovina u mađarskoj metropoli Budimpešti.

Rast prodaje u inozemstvu
Lisca ima distributere u više od 40 zemalja, a u ožujku je otvorila prvu franšizu trgovinu u Kijevu, tako da trenutno ima više od 130 vlastitih i franšiznih trgovina. U prvih šest mjeseci prihodi od prodaje dosegnuli su 17,5 milijuna eura, što je premašiloo prošlogodišnji polugodišnji rezultat za pet posto, pišu Finance. Prije nekoliko godina jedna od najvažnijih odluka kopmpanije bila je da se počne sa značajnim ulaganjima u maloprodajnu mrežu, odnosno u vlastita prodajna mjesta, kažu u Lisci koju vodi Goran Kodelja.

 

50 tisuća

eura kompanija mora uložiti u svaku novu trgovinu

Time se postiže veća kontrola i može se učinkovito odgovoriti na zahtjeve tržišta i potrebe franšiznih trgovina. Iskustvo je pokazalo da je prepoznatljiva i dobro pozicionirana prodajna mreža najvažnije za uspješnu prodaju. U budućnosti planiraju širenje trgovina s jednom robnom markom na odabranim tržištima, te nastavak intenzivnih prodajnih aktivnosti na pojedinim strateškim stranim tržištima, među kojima su Italija, Njemačka, Rusija i Češka.

Sljedećih godina na temelju toga očekuju rast prodaje u inozemstvu od deset posto, iako će rezultati biti različiti na pojedinim tržištima. Ulaganje u novo prodajno mjesto obično iznosi oko 50 tisuća eura, ali u Ukrajini su troškove dijelili s domaćim poslovnim partnerima. Kasnije ove godine s istom grupom poslovnih partnera planiraju otvoriti drugu i treću trgovinu, te će s novim ulaganjem od 100 tisuća eura znatno povećati prisutnost Lisca u Ukrajini.  Ovaj obrazac će se nastaviti, ali nakon toga slijedi puno rada da Lisca na tom tržištu postane prepoznatljivi modni brend, objašnjavaju iz kompanije.

Ulaganje u Amazon
Na razini grupe Lisca ove godine planiraju dobit od 3,2 milijuna eura, a na temelju dinamike poslovanja u prvoj polovici godine smatraju da će dosegnuti taj cilj da do kraja 2017.

Sve više aktivnosti i sredstava usmjeravat će se u online prodaju i suvremene komunikacijske kanale jer žele i na stranim tržištima brzo izgraditi svijest o svojim robnim markama. Jedan od komunikacijskih kanala u koje ulažu je Amazon, najveći online trgovac, gdje su prije godinu dana početi prodaju svojih brendova. Sve veći naglasak stavljaju na vlastitu online trgovinu koje će sljedeće godine u izmijenjenom obliku zaživjeti i na ruskom tržištu. U bliskoj budućnosti će se usredotočiti na jačanje poslovanja na starim tržištima, a aktivno širenje na potpuno nova tržišta za sada nije u prvom planu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close