Najveći uspon u povijesti tvrtke: Pročitajte molbu većinskog vlasnika zaposlenicima da pomognu u dostavi

Foto: Hannes Breustedt/DPA/PIXSELL Foto: Hannes Breustedt/DPA/PIXSELL

Bez obzira na njihovu funkciju u tvrtki molba se odnosila na svih 40.000 zaposlenika.

Izvršni direktor tvrtke Tesla Elon Musk poslao je e-mail svim zaposlenicima u četvrtak pozivajući ih da se dobrovoljno jave kako bi pomogli u dostavi, bez obzira na njihovu ulogu.

CNBC je ocijenio taj potez tipičnim za Teslu, odnosno Muska, koji obično traži uključivanje baš svih kako bi uspjeli zadovoljiti zadane ciljeve.

Međutim, u četvrtom tromjesečju 2018. tvrtka je radila s manje zaposlenika nego što je morala, ističe se u analizi.

Tesla je nedavno napravila duboke rezove u svojoj radnoj snazi ​​s otpuštanjima u siječnju, a nakon toga i zatvaranjem nekih trgovina. Čak slijedi i više zatvaranja trgovina, ali tvrtka je izjavila da još uvijek procjenjuje koje bi trebale ostati.

Glasnogovornik Tesle rekao je da je od 4. ožujka u tvrtki zaposleno više od 40.000 ljudi. U svom godišnjem izvješću za 2018. godinu, Tesla je imala 48.817 zaposlenika. Tvrtka nije otkrila točno koliko je ljudi otpušteno ove godine.

Prošlog rujna, Musk je priznao da su Teslini problemi sada vezani uz logistiku dostave, a ne uz kašnjenje proizvodnje električnih automobila, kao što je bio ranije slučaj.

"Žao mi je, otišli smo iz pakla proizvodnje u pakao dostave, ali taj je problem mnogo podnošljiviji. Brzo napredujemo. Uskoro bi se trebao riješiti", poručio je Musk u tweetu, reagirajući na nervozne kupce zbog kašnjenja u isporuci.

No, u e-mailu svim zaposlenicima u četvrtak, CEO je opisao Teslinu problematiku isporuke kao "dobru stvar" za tvrtku.

"Ovo je najveći val u povijesti Tesle, ali se prvenstveno radi o funkcioniranju naše prve isporuke masovno proizvedenih automobila na dva kontinenta istovremeno, i neće se ponavljati u narednim četvrtinama", napisao je Musk.

Europa i Kina

Kako nestaje pretjerano uzbuđenje za Modelom 3 u SAD-u, pažnja javnosti se prebacuje na Teslin predstojeći Model Y i kamionet. Wall Street promatra Tesline prodajne brojeve u Europi i Kini zbog naznaka o potencijalu tvrtke da preraste u glavne proizvođače automobila. Musk se u svojoj poruci osvrnuo na obje regije.

"Ono što je ovo učinilo osobito teškim je to što Europa i Kina istodobno doživljavaju isto masovno povećanje obujma isporuke koje je Sjeverna Amerika doživjela prošle godine."

Wedbushov analitičar Dan Ives spomenuo je važnost prekomorskih tržišta u pozitivnoj poruci investitorima u srijedu.

"Iako postoje zabrinutosti da bi se neke isporuke europskih jedinica mogle preliti u drugo tromjesečje i izvan prvog tromjesečja, što bi moglo iskriviti linearnost u prvoj polovici 2019. godine, vjerujemo da je (Wall) Street svjestan te potencijalne vremenske dinamike”, naveo je analitičar.

Ives također vidi Kinu kao potencijalni katalizator rasta za Teslu, upravo zbog nedavnih smanjenja cijena koja bi Tesla vozila mogla učiniti dostupnim korisnicima.

Prenosimo Muskovu e-mail poruku u cijelosti:

Od: Elona Muska

Komu: Svima

Predmet. Potrebna pomoć za isporuku vozila!

21. ožujka 2019

Zadnjih deset dana ovog kvartala, molimo vas da uzmete u obzir da vaš prioritet bude pomoći u isporuci vozila. To vrijedi za sve. Kako izazovi napreduju, ovaj je dobro za imati,  jer smo izgradili automobile i ljudi su kupili automobile, tako da samo trebamo isporučiti automobile do njihovih novih vlasnika!

Ono što je posebno otežavajuće je da Europa i Kina istodobno doživljavaju isto masovno povećanje obujma isporuke koje je Sjeverna Amerika doživjela prošle godine. Na nekim mjestima brzina isporuke je preko 600% veća od prethodne najveće! Ovo je dodatno pogoršano nedostatkom dobavljača komponenti po EU specifikacijama, kao i pogreškom tiskanja naljepnica u Kini što je tek riješeno prije nekoliko tjedana.

Sjeverna Amerika također je pod pritiskom, budući da se posljednji mjesec ovog kvartala odnosi gotovo u potpunosti na izradu za Sjevernu Ameriku. Štoviše, prva dva tjedna ožujka većina automobila poslana je iz naše tvornice u Kaliforniji na istočnu obalu kako bi se osigurao njihov dolazak prije kraja četvrtine.

Neto rezultat je ogroman val isporuka potreban diljem Europe, Kine i Sjeverne Amerike. Ovo je najveći val u povijesti Tesle, ali se prvenstveno radi o funkcioniranju naše prve isporuke masovno proizvedenih automobila na dva kontinenta istovremeno, što se neće ponavljati u narednim četvrtinama. 

Kako bi pomogli, molim da kontaktirate Sanjay Shah u Sjevernoj Americi, Robin Ren u Kini i Ashley Harris u Europi.

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve