Najveća svjetska tvornica Nutelle opet radi

Autor: VLM , 27. veljača 2019. u 10:44
Foto: DPA/PIXSELL

U procesu mljevenja posumnjalo se u kvalitetu lješnjaka koji su sastavni dio namaza i Kinder Bueno pločica.

Talijanski Ferrero u francuskom je Villers-Écallesu ponovno pokrenuo strojeve za proizvodnju omiljene globalne slastice Nutelle. Najveća svjetska tvornica namaza od čokolade i lješnjaka zbog opreza je bila zatvorena pet dana nakon što se u procesu mljevenja i pečenja posumnjalo u kvalitetu lješnjaka koji su sastavni su dio namaza Nutella i Kinder Bueno čokoladnih pločica.

– Ovaj nedostatak ne zadovoljava naše standarde kvalitete, pa smo donijeli odluku o privremenoj obustavi proizvodnje u tvornici – priopćili su iz Ferrera Francuska. Tvrde kako više nema nikakve zabrinutosti i ponovno rade sa 100% kapaciteta. Svi njihovi proizvodi na tržištu su ispravni i nema potrebe za njihovim povlačenjem, a opskrba kupaca nastavljena je bez prekida.

Ferrerovo postrojenje u Normandiji proizvodi 600.000 staklenki Nutelle dnevno, što je četvrtina svjetske proizvodnje. Navodno se u 160 zemalja svijeta godišnje pojede 365 milijuna kilograma Nutelle, a samo Francuzi, kojima je ona najčešći doručak, godišnje pojedu više od 100 milijuna teglica. Koliko je obožavaju, govori i slučaj otprije nekoliko godina kad je francuski sud zabranio roditeljima da svoju kćer nazovu Nutella, jer su se bojali da bi je mogli ismijavati tijekom odrastanja, a sniženja Nutelle nerijetko prate i sukobi francuskih potrošača u supermarketima.

U nas se Nutella, među još nekoliko desetaka proizvoda, lani našla pod povećalom istraživanja europarlamentarke Biljane Borzan koja je dokazala kako “isti” proizvodi nekih proizvođača nisu jednake kvalitete na svim tržištima. Iz Ferrera su se tad izjasnili kako je kvaliteta Nutelle viša samo u Njemačkoj, a u svim ostalim državama članicama jednaka pa će, najavili su, krenuti u proces snižavanja kvalitete Nutelle u Njemačkoj.

Kilogram Nutelle u pojedinim se akcijama na hrvatskom tržištu prodaje se i za 41 kunu. No, sudeći po zadnjim rezultatima Podravke u kojima se koprivnički div hvali rastom prihoda u kategoriji kremnih namaza kao rezultatom izvrsno prihvaćenih novih i inoviranih proizvoda na brendu Lino Lada, koji promovira i “ambasador” Podravke Zlatko Dalić, Lino Lada je lani na hrvatskom tržištu prvi put pretekla Ferrerovu poslasticu po prodaji.

Komentirajte prvi

New Report

Close