Mercator povećava ulaganja u Srbiji

Autor: Rato Petković,VLM , 01. veljača 2012. u 22:00

Slovenska trgovačka kuća Mercator, koja je prva 2002. došla na srpsko maloprodajno tržište ulaganjem 30 milijuna eura u tada najveći trgovački centar, odlučila je investirati još 12 milijuna eura u njegovo proširenje jer su u međuvremenu druge tvrtke izgradile veće prodajne objekte.

Mercatorov trgovački centar će zbog nadogradnje biti zatvoren od svibnja do rujna pa će se promet preusmjeriti, kada je riječ o beogradskom tržištu, na trgovački lanac Roda market, koji je Mercator kupio od MB Rodića i na trgovački lanac Familia koji je kupljen krajem prošle godine. Ulaganjem u povećanje prodajnog i poslovnoga kapaciteta u prvi objekt, koji je Mercator sagradio u Srbiji, ta kompanija nastoji zadržati drugo mjesto po pokrivenosti maloprodajnog tržišta i uhvatiti se ukoštac s ambicioznim pothvatima Petra Matića, Srbina iz Hrvatske, u čijem je vlasništvu Ušće, najveći trgovački centar, koji se prostire na 150.000 četvornih metara, i Miroslava Miškovića, koji drži Delta City, koji se pak prostire na 83.000 četvornih metara. K tomu je Mišković najavio gradnju trgovačkog centara od gotovo 200.000 četvornih metara kako bi potisnuo Matića s prvoga mjesta. Njihovo rivalstvo u gradnji nekretnina traje gotovo cijelo desetljeće. U Mercatoru tvrde da će nakon modernizacije njegov kapitalni objekt u Beogradu ispunjavati najviše tehničko-tehnološke standarde trgovačkih centara u najrazvijenim europskim zemljama i posjetiteljima pružiti najbolje uvjete za kupnju. Inače, slovenska kompanija je dosad u Srbiji uložila više od pola milijarde eura i zapošljava više od 5000 radnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close