Slovenska trgovačka kuća Mercator, koja je prva 2002. došla na srpsko maloprodajno tržište ulaganjem 30 milijuna eura u tada najveći trgovački centar, odlučila je investirati još 12 milijuna eura u njegovo proširenje jer su u međuvremenu druge tvrtke izgradile veće prodajne objekte.
Mercatorov trgovački centar će zbog nadogradnje biti zatvoren od svibnja do rujna pa će se promet preusmjeriti, kada je riječ o beogradskom tržištu, na trgovački lanac Roda market, koji je Mercator kupio od MB Rodića i na trgovački lanac Familia koji je kupljen krajem prošle godine. Ulaganjem u povećanje prodajnog i poslovnoga kapaciteta u prvi objekt, koji je Mercator sagradio u Srbiji, ta kompanija nastoji zadržati drugo mjesto po pokrivenosti maloprodajnog tržišta i uhvatiti se ukoštac s ambicioznim pothvatima Petra Matića, Srbina iz Hrvatske, u čijem je vlasništvu Ušće, najveći trgovački centar, koji se prostire na 150.000 četvornih metara, i Miroslava Miškovića, koji drži Delta City, koji se pak prostire na 83.000 četvornih metara. K tomu je Mišković najavio gradnju trgovačkog centara od gotovo 200.000 četvornih metara kako bi potisnuo Matića s prvoga mjesta. Njihovo rivalstvo u gradnji nekretnina traje gotovo cijelo desetljeće. U Mercatoru tvrde da će nakon modernizacije njegov kapitalni objekt u Beogradu ispunjavati najviše tehničko-tehnološke standarde trgovačkih centara u najrazvijenim europskim zemljama i posjetiteljima pružiti najbolje uvjete za kupnju. Inače, slovenska kompanija je dosad u Srbiji uložila više od pola milijarde eura i zapošljava više od 5000 radnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu