LVMH je najvredniji europski brend

Autor: Ksenija Kale , 12. listopad 2011. u 22:00

U studiji se navodi da je vrijednost vodećih deset europskih brend korporacija porastao 11,6 posto

LVMH najvrednija je europska brend korporacija. S vrijednošću od 31,69 milijardi eura LVMH je rangiran na prvo mjesto u studiji vrijednosti europskih brendova pod nazivom “eurobrand2011”.

U studiji koju je u srijedu objavio Europski institut za brendove obuhvaćeno je više od 3000 brend korporacija iz 24 zemlje i 16 industrijskih grana te usporedba s korporacijama u Americi i Aziji. Direktor Europskog instituta za brendove Gerhard Hrebicek je prilikom predstavljanja studije ustvrdio kako jaki brendovi rastu brže od prosječnih te je naveo da je vrijednost vodećih deset brend korporacija porasla za 11,6 posto.Nakon LVMH-a, među vodećih deset najvrdnijih europskih brend korporacija su Vodafone, InBev, Nestlé, Unilever, Telefonica, Daimler, Deutsche Telekom, BASF i SABMiller. Najveći rast vrijednosti brenda među prvih deset kompanija imali su Nestlé, 29,9 posto te BASF i Daimler sa 17,6 i 15,4 posto. Hrebicek naglašava da dok Europa ima primat u brendovima robe široke potrošnje, Amerika je najjača u IT&tehnologiji, s najvrednijim svjetskim brendom Appleom (69,65 milijarde eura), a Azija je istodobno najjača u financijskim uslugama. Također navodi da europske zemlje u svijetu vode prema doprinosu brendova gospodarstvu napominjući da najveći doprinos svojim ekonomijama čine brend korporacije u Finskoj, Švicarskoj, Luksemburgu, Švedskoj, Danskoj i Austriji.

Komentirajte prvi

New Report

Close