Lidl u središtu njemačke izborne kampanje

Autor: Poslovni.hr/H , 05. rujan 2017. u 12:13
FOTO: MARCEL KUSCH/DPA /DPA/PIXSELL

Njemački lanac trgovina Lidl našao se usred predizborne kampanje kad je glavni kandidat desno populističke Alternative za Njemačku (AfD) Alexander Gauland oštro kritizirao koncern zbog toga što je sa svojih proizvoda uklonio križeve što za njega predstavlja kapitulaciju pred islamizmom.

"Ono što su odgovorni u Lidlu učinili je sramotna kapitulacija i još jedan užasni dokaz lagane islamizacije našeg društva", poručio je Gauland u pismenom priopćenju. 

Gauland je potez Lidla, koji je s fotografija crkava na otoku Santoriniju, koji su ukrašavali proizvode grčke linije prehrambenih proizvoda, dao ukloniti križeve, nazvao "izrazom nepoštivanja grčke kultura i kršćanstva" te pozvao na bojkot Lidla.

"Kad već naši trgovački lanci uklanjanjem kršćanskih simbola potiču islamizaciju Njemačke onda moramo ozbiljno razmisliti o tome treba li uopće konzumirati njihove proizvode", poručio je Gauland.

On je ustvrdio kako se radi o "fatalnom signalu" kada se zbog "kukavičkog opreza" i "želje za profitom pod cijenu negiranja vlastite kulture" uklanjaju kršćanski simboli. 

Prije Gaulanda na uklanjanje kršćanskih simbola s Lidlovih proizvoda je ukazao praški kardinal Dominik Duka.

Prije nekoliko dana je objavljeno kako je Dieter Schwarz, vlasnik Lidla, s 37 milijardi eura najbogatiji Nijemac.  

Prema posljednjim ispitivanjima javnog mnijenja AfD-u, koji svoj politički program temelji na kritici izbjegličke politike Angele Merkel,  tri tjedna uoči parlamentarnih izbora raste popularnost te bi u Bundestag mogao ući kao treća politička snaga. 

Komentirajte prvi

New Report

Close