Koji je najvrijedniji kineski brand?

Autor: Poslovni.hr , 27. siječanj 2015. u 11:02
Foto: Britta Pedersen / DPA / PIXSELL

Prema najnovijem istraživanju kompanije Milward Brown, Alibaba nije više najvrjedniji kineski brand.

Prema najnovijem istraživanju kompanije Milward Brown, Alibaba nije više najvrjedniji kineski brand. To mjesto zauzela je investicijska kompanija Tencent, čije grane poslovanja sežu u masovne medije, internet oglašavanje i mobilne tehnologije a  čija se vrijednost procjenjuje na 66,1 milijarde dolara što je skoro dvostruko više nego prošle godine. Alibaba je na toj ljestvici zauzela drugo mjesto čija je vrijednost procijenjena na 59,7 milijarde dolara.

Obje kompanije završile su ispred China Mobile, mobilnog operatera koji je do sada uvijek bio prvi na toj ljestvici od njezina postojanja, piše CNN.com.

Top 10 najvrjednijih kineskih brandova:

1. Tencent
2. Alibaba
3. China Mobile
4. Industrial and Commercial Bank of China
5. Baidu
6. China Contruction Bank
7. Sinopec
8. Agricultural Bank of China
9. PetroChina
10. Bank of China

Komentirajte prvi

New Report

Close