Kompanija G3 Spirits, zastupnik Jägermeistera za Hrvatsku, na hrvatsko je tržište plasirala prvu ekstenziju ovog biljnog likera nazvanu Spice. Uvođenje novog proizvoda dodatno bi trebalo potvrditi planirani 10-postotni rast prodaje Jägermeistera u Hrvatskoj u odnosu na 2013. godinu. Tako se očekuje da će u 2014. godini Jägermeister ponovno premašiti brojku od milijun prodanih 0,7l boca i time zadržati lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića, koju drži već više od desetljeća.
Kao najprodavaniji uvozni brend alkoholnih pića u Hrvatskoj, Jägermeister od 2008. bilježi prodaju na razini milijun prodanih boca godišnje, što je, kako pojašnjvaju u G3 Spiritusu, dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića na hrvatskom tržištu. Jäger tako zauzima više od 20 posto ukupnog tržišta stranih alkoholnih pića u Hrvatskoj. Veliki dio svojeg uspjeha na tržištu Jägermeistera svakako duguje marketišnkim aktivnosima kojih se godišnje u našoj zemlji održi više od tisuću.
Tvrtka G3 Spirits osnovana je 1993. godine i bavi se uvozom i distribucijom alkoholnih pića u Hrvatskoj. Od mnogih brendova koje G3 Spirits ekskluzivno zastupa najpoznatiji je svakako Jägermeister. Riječ je o alkoholnom piću sa 35 volumskih posto alkohola, proizvedenom od 56 vrsta pažljivo izabranih sastojaka kao što su biljke, korijenje i voće iz cijeloga svijeta (cimet iz Šri Lanke, gorke naranče iz Australije, đumbirov korijen iz južne Azije, crvena sandalovina iz istočne Indije i dr.). Tajni recept za ovaj jedinstveni, svjetski poznati biljni liker, koji je od 1935. godine do danas ostao nepromijenjen, u njemačkom gradiću Wolfenbüttelu razvio je Curt Mast.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu