Gorenje lani poslovalo s gubitkom od 37,3 milijuna eura: Planiraju proizvodnju novih generacija štednjaka i perilica

Autor: Poslovni.hr/Hina , 26. ožujak 2019. u 08:31
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Rast prodaje i prihoda Gorenje je lani zabilježilo u istočnoj i srednjoj Europi, dok je prodaja kućanskih aparata na tržištu zapadne Europe pala za 6,4 posto.

Grupa Gorenje lani je zabilježila čisti gubitak od 37,3 milijuna eura, uz prihod od prodaje od 1,184 milijarde eura, što je 1,7 posto manje nego u prethodnoj godini, objavio je u ponedjeljak slovenski koncern koji je 2018. prešao u vlasništvo kineskog Hisensea.

Kako je Gorenje navelo u priopćenju za javnost, na negativan poslovni rezultat djelovali su u prvom redu procesi povezani s neizvjesnošću oko strateškog postupka traženja novog vlasnika, što je smanjilo pozitivnu dinamiku poslovanja iz prve polovice prošle godine.

Kupci i dobavljači bili su u neizvjesnosti glede buduće uloge Gorenja u skupini Hisense, što su iskoristili naši konkurenti. Da bi sačuvali stabilne tržišne udjele na svim ključnim tržištima, zato smo bili primorani na veće komercijalne investicije kako bi zadržali prisutnost u distribucijskim kanalima, a našim partnerima zajamčili dodatne poticaje, navelo je Gorenje.

Rast prodaje i prihoda Gorenje je lani zabilježilo u istočnoj i srednjoj Europi, dok je prodaja kućanskih aparata na tržištu zapadne Europe pala za 6,4 posto.

U koncernu u rezimeu lanjske poslovne godine najavljuju očekivanje da će tržišni položaj ove godine popraviti uvođenjem novih aparata, među ostalim štednjaka i nove generacije perilica.

Uvažavajući integracijske procese sa skupinom Hisense i njene planove, zajednički je cilj u ovoj godini povećati prodaju i prepoznatljivost branda Gorenje na tržištima Tajlanda, Vijetnama, Čilea, Brazila, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Saudijske Arabije i Južne Afrike, navelo je Gorenje u priopćenju za javnost.

Komentirajte prvi

New Report

Close