FlixBus širi poslovanje na američko tržište

Autor: Poslovni.hr , 09. studeni 2017. u 09:15
Foto: Davor Javorović / Pixsell

Manji tim ključnih ljudi za razvoj poslovanja na američkom tržištu već je zaposlen.

Nakon što je Europa prepoznala FlixBus kao uspješan poslovni model koji zadovoljava potrebe za putovanjima suvremenog putnika kao i jednostavnost u planiranju putovanja, europski start-up planira širenje prema Silicijskog dolini. ˝Na američkom tržištu događaju se ogromne promjene kada je u pitanju sektor prijevoza putnika – javni prijevoz i održiva putovanja postaju sve važnija. FlixBus želi biti dio tih promjena te Amerikancima ponuditi povoljnu i ekološki prihvatljivu alternativu u prijevozu.˝ – izjavio je suosnivač FlixBusa, André Schwämmlein.

Kako piše Poslovni Puls, inovativan poslovni model FlixBusa odavno se pozicionirao na europskom tržištu. Uska suradnja s lokalnim autobusnim partnerima omogućila je i rast i razvoj lokalnog gospodarstva. Po istom principu FlixBus započinje širiti mrežu i u Americi.

Nakon otvorenih ureda u Berlinu, Münchenu, Parizu, Zagrebu, Milanu, Amsterdamu, Stockholmu, Aarhusu, Pragu i Budimpešti, FlixBus dodaje Los Angeles na ovu listu. Manji tim ključnih ljudi za razvoj poslovanja na američkom tržištu već je zaposlen.

Komentirajte prvi

New Report

Close