Još jedno odlično poslovno tromjesečje za Facebook. Kompanija je ostvarila prihode od 8,8 milijardi dolara, 51 posto više nego godinu dana prije, dok je dobit više nego udvostručena na 3,56 milijardi dolara, zahvaljujući snažnom rastu oglašavanja.
Pritom su prihodi od oglašavanja, koji čine najveći dio prihoda Facebooka, porasli za 53 posto, na 8,63 milijarde dolara. Najviše su porasli prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima, pa sada čine oko 84 posto ukupnih prihoda od oglašavanja, dok su godinu dana prije iznosili 80 posto. Oglašivači preusmjeruju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Facebook je jedna od tvrtki koja od toga ima najviše koristi, premda je na mobilnom video tržištu suočen sa žestokom konkurencijom Snapchata i YouTubea.
Najveća globalna društvena mreža imala je na kraju proteklog tromjesečja 1,86 milijardi aktivnih mjesečnih korisnika širom svijeta, što je 17 posto više nego godinu dana prije. Dnevno je, pak, tu društvenu mrežu koristilo 1,23 milijardi korisnika, 18 posto više nego godinu dana ranije. Od svih dnevnih korisnika Facebooka, njih 1,15 milijardi pristupa usluzi putem pametnih telefona ili drugih mobilnih uređaja, što je 23 posto više nego godinu dana ranije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu