Emirates predstavio svoj paviljon za izložbu Expo 2020 Dubai s fokusom na budućnosti komercijalnog zrakoplovstva

Autor: Poslovni.hr , 30. travanj 2019. u 12:31
Foto: Press

Vođen trima temama izložbe – mobilnošću, održivošću i prilikama – Emiratesov je paviljon dizajniran tako da odražava dinamičke linije krila zrakoplova spremnih za polijetanje.

Emirates, Premier partner i službena aviokompanija sajma Expo 2020 Dubai, predstavio je dizajn i koncept svog ultramodernog paviljona za taj šestomjesečni megadogađaj. Dizajn i iskustvo za posjetitelje Emiratesovog paviljona temelje se na interaktivnim tehnologijama i metodi design-thinking, s fokusom na budućnost komercijalnog zrakoplovstva. Gradnja paviljona započela je u ožujku 2019. godine.

Njegovo Visočanstvo Šeik Ahmed bin Saeed Al Maktoum, predsjednik i glavni izvršni direktor Grupe Emirates Airline, izjavio je: „Izuzetno smo ponosni što danas otkrivamo prve pojedinosti o Emiratesovom paviljonu koji slavi teme izložbe Expo 2020 Dubai. Svrha našeg paviljona usklađena je s ciljevima same izložbe, a to je potaknuti povezivanje, stvoriti iskustva te motivirati na kreativnost i inovativnost, inspirirajući na predanost ka stvaranju bolje budućnosti. Iskustva naprednog razmišljanja istaknut će ono najbolje što u zrakoplovstvu tek dolazi te će biti platforma koja će pokazati koliko je mobilnost važna za svijet današnjice i budućnosti. Emirates i širi prijevozni ekosustav u Ujedinjenim Arapskim Emiratima imat će ključnu ulogu u osiguravanju povezanosti za uspješno održavanje izložbe Expo 2020. Sektori prometa, ugostiteljstva i turizma doprinijet će gospodarstvu UAE-a s 16,4 milijarde AED, naglašavajući vitalnu ulogu koju te industrije imaju u stvaranju ekonomske vrijednosti okupljanjem ljudi i rušenjem granica.”

Njezina Ekselencija Reem Al Hashimy, državna ministrica za međunarodnu suradnju i generalna direktorica ureda izložbe Expo 2020 Dubai, izjavila je: „Vrlo smo uzbuđeni što ćemo na ovom nevjerojatnom megadogađaju okupiti cijeli svijet. Kroz gotovo 170 godina Svjetske expo izložbe ujedinjavale su ljude u atmosferi nadahnuća i iščekivanja svega što budućnost donosi te oduševljavale inovacijama, kulturom, umjetnošću, gastronomskim i zabavnim sadržajima. Putovanje zrakoplovom donijelo je nove mogućnosti doživljaja svega što svijet može ponuditi. Expo 2020 i Emirates kao naša službena zrakoplovna kompanija sve će to donijeti na jedno mjesto, u Dubai 2020. godine. A Emiratesov će paviljon ispričati nevjerojatnu priču o ulozi koju će putovanje zrakoplovom i dalje imati u transformaciji mobilnosti i oblikovanju budućnosti.“

Izložba Expo 2020 Dubai održat će se od 20. listopada 2020. godine do 10. travnja 2021. godine. S mnoštvom jedinstvenih iskustava koja će biti dostupna u paviljonima 192 zemalja i zabavnim programom prepunim svakodnevnim događanjima, glazbenim i kulturnim festivalima, inspirativnim predavanjima, radionicama i još mnogo sadržaja, riječ je o neizostavnom događaju za sve tipove posjetitelja. Ljubitelji hrane i gurmani u potrazi za inovativnim konceptima moći će kušati jela iz svih krajeva svijeta kroz više od 200 različitih iskustava, od popularnog koncepta food-truck do koncepta fine dining, te uz 34 nikad dosad viđenih koncepata u Dubaiju.

Paviljon Emiratesa

Vođen trima temama izložbe – mobilnošću, održivošću i prilikama – Emiratesov je paviljon dizajniran tako da odražava dinamičke linije krila zrakoplova spremnih za polijetanje. LED svjetla u dužini preko 800 metara na vanjskom dijelu paviljona stvorit će privid kretanja uzduž njegove strukture, a svake će večeri prikazivati i svjetlosni show. Pri izgradnji će biti korištene najnovije tehnologije i održivi elementi, kao što su integrirane solarne ćelije, održiva montažna gradnja, responzivno upravljanje solarnom energijom te bujno uređen okoliš. Multifunkcionalna zgrada od 3.300 četvornih metara s trima katovima bit će smještena u neposrednoj blizini paviljona UAE-a te paviljona Al Wasl, središta izložbe, a mjesečno će moći primiti 56.000 posjetitelja.

Iskustvo posjetitelja

Paviljon Emiratesa nudit će uvid u svijet komercijalne avijacije koji se stalno mijenja i potaknut će raspravu o snazi i napretku mobilnosti, važne za povezivanje ljudi i proizvoda na moderan, učinkovit i ekološki održiv način. U središtu paviljona bit će iskustveni sadržaji koji će poticati na interakciju. Na drugom će se katu nalaziti prostor za predavanja i poslovne događaje, dok će na trećem katu biti smještena velika terasa inspirirana prirodom.

Paviljon Emiratesa demonstrirat će kako bi komercijalno zrakoplovstvo moglo izgledati u budućnosti, kroz teme koje uključuju znanost o letu, napredak u tehnologijama motora, nove materijale za jače performanse i manju potrošnju goriva, inovativne interijere trupa te budućnost iskustva putnika u zračnim lukama. Kroz osnovne principe aerodinamike i sila leta posjetitelji će moći razumjeti znanost koja stoji iza leta. U Laboratoriju budućnosti istražit će inovativne materijale koji omogućavaju bolje performanse letenja. Trup sutrašnjice omogućit će im da urone u transformaciju koja se događa u svijetu interijera kabina te kroz napredak u tehnologiji, materijalima ili prostornom dizajnu podiže udobnost i dobrobit putnika na sljedeću razinu, čime redefinira doživljaj letenja. Moći će istražiti i inteligentna sučelja, kao i tehnologiju iza „pametnijih sjedala“.

Posjetitelji paviljona moći će istražiti i biometrijski sustav obrade putnika koji koristi prepoznavanje šarenice, ali i istražuje druge sustave kao što su skeniranje mozga i glasovna biometrija. Naposljetku, posjetitelji će moći kreirati svoj idealan zrakoplov budućnosti kroz izbor krila, trupa, motora i drugih elemenata.

Procjenjuje se da će među putnicima koji će tijekom šestomjesečnog sajma Expo 2020 Dubai koristiti zračni prijevoz njih 70 posto dolaziti iz stranih zemalja. Emiratesova mreža od 158 destinacija u 86 zemalja podržat će Expo u privlačenju 25 miliijuna posjetitelja putem svojih marketinških kanala. Od 192 zemalja koje su potvrdile svoje sudjelovanje na izložbi Emirates trenutno izravnim letovima olakšava povezivanje s njih 67. Uz to, aviokompanija nastavlja procjenjivati ​​mogućnosti za nove usluge na tržištima na kojima nije prisutna ili na onima na kojima je nedovoljno prisutna kako bi potaknula promet i razvoj putničkih veza s Dubaijem.

Aviokompanija također ulaže u najmoderniju biometrijsku tehnologiju kako bi olakšala proces prijave putnika na tlu u zračnoj luci u Dubaiju, a nastavak tog trenda očekuje se u godinama koje slijede.

Komentirajte prvi

New Report

Close