Nakon prošlogodišnjeg spajanja američkih avioprijevoznika Delta Air Linesa i Northwest Airlinesa u najveću svjetsku aviokompaniju, sindikati koji zastupaju interese više od 30.000 servisnog i letačkoga uslužnog osoblja dvije kompanije mogli bi se suočiti s teškim pregovorima koji bi mogli otvoriti prostor za pregovore i potencijalno više troškove rada.
Problem je, međutim, što je prije lanjske akvizicije Northwesta tek oko 40 posto Deltina letačkoga uslužnog osoblja bilo spremno ući u sindikat. Naime, od oko 20.000 članova letačkoga uslužnog osoblja spojene aviokompanije u sindikat je učlanjeno oko 7350 zaposlenika Northwesta, dok 13.300 zaposlenika Delte nisu članovi sindikata.
(r)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu