Drevna Venecija, grad-spomenik koji se nalazi na UNESCO-vu popisu svjetske kulturne baštine, dobio je sponzora, i to ni više ni manje nego Coca-Colu. Američki koncern platit će Veneciji u idućih pet godina 2,1 milijun eura, a zauzvrat će po gradu postaviti 60 automata za piće i brzu hranu.
Venecijanska gradska uprava priopćila je da će automati biti postavljeni na mjestima gdje ne upadaju previše u oči, primjerice uz pristaništa vaporetta, na gradske transportne brodice, i daleko od gradskih znamenitosti poput Trga sv. Marka ili Rialta. Sponzorski ugovor s Coca-Colom izazvao je žestok prosvjed venecijanskih ugostitelja koji već ionako trpe od posljedica gospodarske krize. Ugostitelji se pribojavaju da će im Coca-Cola sa svojim automatima dodatno oduzeti goste. Gradske su blagajne prazne i nema više novca za obnovu palača, izjavio je nedavno venecijanski gradonačelnik Massimo Cacciari. Planirani sustav vodenih ustava MOSE, koji bi grad trebao štititi od plime, Veneciju će stajati više od 650 milijuna eura. Zbog toga neće biti dovoljno novca za restauratorske radove u gradu. Gradonačelnik se inače protivi gradnji sustava MOSE, što ga podupire vlada Silvija Berlusconija i čija će ukupna cijena biti 4,5 milijardi eura. Venecija očekuje znatno smanjeni broj gostiju zbog financijske krize. Već 2008. zabilježen je pad broja turista za 2,5 posto.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu