Coca-Cola sada prodaje i mlijeko koje je dvostruko skuplje od običnog

Autor: Poslovni.hr , 25. studeni 2014. u 14:31
Screenshot

Coca-Cola je počela i sa “seksi” reklamnom kampanjom za novi proizvod, koja baš i nije najbolje dočekana na Twitteru.

Coca-Cola diljem SAD-a lansira novu vrstu premium mlijeka koje će se prodavati po dvostruko većoj cijeni nego obično mlijeko, piše Business Insider.

Brend nosi ime Fairlife, a u prodavaonicama diljem zemlje će se pojaviti u prosincu. Početkom godine proizvod je već početno lansiran u Minessoti.

Po čemu je Coca-Colino mlijeko posebno? Fairlife naime ne sadrži laktozu i ima 50 posto više proteina i kalcija od običnog mlijeka te 30 posto manje šećera, tvrde iz kompanije.

Coca-Cola je počela i sa "seksi" reklamnom kampanjom za novi proizvod, koja baš i nije najbolje dočekana na Twitteru.

"Dragi Bože, ne. Coca-Cola lansirala brend mlijeka. Reklama je najgora ove godine", "Ne, jednostavno ne" – neke su od reakcija na društvenim mrežama.

Komentirajte prvi

New Report

Close