Calzedonia širi poslovanje u regiji

Autor: Rato Petković,VLM; Ksenija Kale , 01. prosinac 2011. u 22:00

Tvrtka u Hrvatskoj trenutno zapošljava 2118 radnika u vlastitim pogonima i ima još 600 kooperanata

Samo nekoliko dana nakon što je Dubravko Hoić, član Uprave grupe Calzedonia Croatia, proglašen za poduzetnika godine po izboru Hrvatske udruge menadžera CROMA, a njegova tvrtka istaknuta kao primjer zdravih greenfield investicija u Hrvatskoj, taj talijanski proizvođač čarapa i donjeg rublja najavljuje novu investiciju u regiji. Calzedonia, naime, ulaže 20 milijuna eura u gradnju nove tvornice u Subotici, u kojoj će biti zaposleno tisuću radnika. To je druga investicija te talijanske tvrtke u Srbiji, u kojoj već ima tvornicu za proizvodnju donjeg rublja u Somboru.

Izdašne subvencije
Osim gradnje tvornice u Subotici dogovoreno je i proširenje proizvodnoga kapaciteta somborske tvornice. Calzedonia će za svoje ulaganje dobiti subvencije od srpske Agencije za inozemna ulaganja od 800.000 eura, odnosno 2000 eura po novootvorenome radnome mjestu. Talijanska tvrtka posluje u Srbiji od prošle godine i odluka da uloži kapital u još jednu tvornicu predstavlja dokaz da je zadovoljna poslovanjem u Srbiji. Uz Calzedoniju u Srbiji trenutno posluje više od 20 tvrtki iz sektora tekstilne industrije. Najveća od talijanskih tekstilnih tvrtki svakako je Benetton koji je kupio niški Niteks za 30 milijuna, a u njegovu obnovu uložit će još 40 milijuna eura. Benetton je najavio gradnju još jedne tvornice u Nišu.

Planovi za Hrvatsku
Ambiciozne planove Calzedonia ima i za Hrvatsku, u kojoj je prisutna od 1994. godine. Calzedonia je dosad u Hrvatskoj investirala ukupno 805 milijuna kuna u novosagrađene tvornice za proizvodnju čarapa, kupaćeg programa i rublja, a manjim dijelom i u vlastitu maloprodajnu mrežu. Investicijsku ekspanziju ove godine tvrtka nastavlja ulaganjem 100 milijuna eura u gradnju novoga logističkog centra za marku Calzedonia u industrijskoj zoni Jalžabet pokraj Varaždina. Na zemljištu od 250.000 četvornih metara tvrtka će sagraditi distributivni centar iz kojeg će se proizvodi marke Calzedonia isporučivati za cijeli svijet. Tvrtka u Hrvatskoj ima 2118 radnih mjesta u pogonima i zapošljava još 600 radnika kroz kooperaciju. Grupa Calzedonia u Hrvatskoj je prisutna kroz sedam tehnološki, organizacijski i poduzetnički povezanih tvrtki. Lani osnovana tvrtka Calzedonia Croatia nositelj je maloprodajne aktivnosti, a ove je godine pokrenuta tvrtka Ducal zadužena za gradnju i razvoj spomenutoga logističkog centra u industrijskoj zoni Jalžabet. Dok je varaždinski Comprom plus specijaliziran za proizvodnju kupaćih kostima, Tubla tekstil iz Čakovca proizvodi program muških čarapa, a Yres iz Donjega Kneginca proizvodi ženske čarape. Tvrtka Intinova iz Majerja osnovana je 2003. i bavi se razvojem novih kolekcija, proizvodnjom odjeće za “outlete” i šivanjem čarapa, a tvrtka Tekstil nova pratećim uslužnim djelatnostima.

Univerzalni proizvođač

Izvozom 90 posto prihoda
Grupa Calzedonia, koja proizvodi čarape i donje rublje, utemeljena je 1987. u Veroni. Ima 3000 trgovina u tridesetak država svijeta pod vlastitim brendovima Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri. U regiji je prisutna u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Makedoniji te u Crnoj Gori. Osim u matičnoj Italiji u Europi je poslovanje proširila i u Austriji, Češkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Portugalu, Španjolskoj i Rumunjskoj. U tvrtki poručuju da oko 90 posto ukupnog prihoda od prodaje Calzedonia u Hrvatskoj ostvaruje izvozom, a za tekuću godinu taj će volumen biti oko sto milijuna eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close