Booking.com od danas ima novu opciju koja će olakšati pretragu i rezervacije

Foto: Thinkstock Foto: Thinkstock

Booking Assistant u potpunosti je razvijen unutar tvrtke i predstavlja vodeći proizvod u sektoru turizma.

Booking.com, jedna od najvećih svjetskih tvrtki na području e-trgovine i digitalne tehnologije, danas je objavila proširenje pilot-verzije svoje nove usluge i chatbota za podršku korisnicima pod nazivom Booking Assistant, koji je odsad dostupan diljem svijeta za rezervacije napravljene na engleskom jeziku.

Booking Assistant je najnovija mogućnost Booking.com-ove platforme za razmjenu poruka te spaja tehnologiju umjetne inteligencije s već sada izvrsnom korisničkom podrškom Booking.com-a. Usluga Booking Assistant dostupna je sve većem broju putnika, i to neposredno prije brojnih putovanja koja se očekuju pred kraj godine, a nudi brze odgovore na najčešća pitanja gostiju vezana uz boravak putem intuitivnog sučelja za chat.

Booking Assistant u potpunosti je razvijen unutar tvrtke i predstavlja vodeći proizvod u sektoru turizma kad je riječ o prepoznavanju i automatskom odgovaranju na rastući broj upita gostiju nakon rezervacije, a sve putem uređaja i platforme koja im najbolje odgovara.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve