New York Dobit najvećeg svjetskog proizvođača dječjih igračaka Mattel pala je u dugom tromjesečju 23 posto, što znatno slabiji rezultat od onoga koji se očekivao.
Lošiji poslovni rezultat uzrokovao je pad prodaje lutki Barbie koja je u silaznoj putanji posljednja četiri kvartala zaredom. Posljedica je to borbe ovog kultnog svjetskog brenda da ostane relevantna na tržištu, piše Reuters. Prodaja igračaka na najvećim svjetskim tržištima, onima u SAD-u i Europiu ovoj je godini bila slabija. No, Mattelov brend puno je bolje prošao od konkurencije. Neto dobit je u drugom tromjesečju pala na 73,3 milijuna dolara, a kvartal prije bila je 96,2 milijuna.
Ukupni prihodbio je 1,17 milijardi dolara. Prodaja lutke Barbie u cijelom je svijetu pala 12 posto. S druge strane, prodaja lutke American Girl, koja je izravna konkurencija lutki Barbie, porasla je 14 posto. Taj je brend u drugom tromjesečju ostvario dobit od 78,2 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu