Barbike srušile dobit Mattela

Autor: Tin Bašić , 17. srpanj 2013. u 21:59
Lutke Barbie sve se manje traže unazad godinu dana/EPA

Lošiji rezultat uzrokovao je pad prodaje lutki Barbie.

New York Dobit najvećeg svjetskog proizvođača dječjih igračaka Mattel pala je u dugom tromjesečju 23 posto, što znatno slabiji rezultat od onoga koji se očekivao.

Lošiji poslovni rezultat uzrokovao je pad prodaje lutki Barbie koja je u silaznoj putanji posljednja četiri kvartala zaredom. Posljedica je to borbe ovog kultnog svjetskog brenda da ostane relevantna na tržištu, piše Reuters. Prodaja igračaka na najvećim svjetskim tržištima, onima u SAD-u i Europiu ovoj je godini bila slabija. No, Mattelov brend puno je bolje prošao od konkurencije. Neto dobit je u drugom tromjesečju pala na 73,3 milijuna dolara, a kvartal prije bila je 96,2 milijuna.

Ukupni prihodbio je 1,17 milijardi dolara. Prodaja lutke Barbie u cijelom je svijetu pala 12 posto. S druge strane, prodaja lutke American Girl, koja je izravna konkurencija lutki Barbie, porasla je 14 posto. Taj je brend u drugom tromjesečju ostvario dobit od 78,2 milijuna dolara. 

Komentirajte prvi

New Report

Close