Adacta održala događanje:„Što vam vaši podaci imaju za reći? Slušate li ih?“

Autor: Poslovni.hr , 14. lipanj 2017. u 09:01
Foto: press

Najnoviji trendovi u poslovnoj analitici ukazuju da podatke treba znati čitati, analizirati i njima argumentirano raspravljati.

Početkom lipnja je u Zagrebu održano događanje i radionica poslovne inteligencije koja je prikazala što sve donosi nova generacija poslovne analitike. Organizator događanja je Adacta u suradnji s vodećim inozemnim proizvođačem jedinstvenog rješenja za poslovnu analitiku, tvrtkom Qlik. Događanje „Što vam vaši podaci imaju za reći? Slušate li ih?“ je dio turneje pod nazivom „Qlik Sense Tour 2017“, u sklopu koje su međunarodni i Adactini stručnjaci za poslovnu inteligenciju približili korisnicima mogućnosti koje donosi Qlik rješenje, a okupilo je brojne postojeće korisnike Qlik rješenja, ali i znatiželjnike koji su se prvi put susreli s takvim analitičkim rješenjem.

Qlik je vodeće globalno rješenje za poslovnu analitiku koje koristi više od 40.000 kompanija u svijetu, pouzdajući se u njegovu moć za podršku u donošenju boljih poslovnih odluka. Prema posljednjem Gartnerovom izvještaju iz veljače 2017. godine, u sklopu kojeg su objavili i svoje viđenje stanja na tržištu ponuđača rješenja za poslovnu inteligenciju i analitiku, kompanija Qlik je već sedmu godinu zaredom uvrštena u Gartnerov „Magic Quadrant“ te drži primat na tom području.

„Gartnerovo izvješće za 2017. godinu je dobra polazna točka za tvrtke koje su u potrazi za adekvatnim rješenjem za poslovnu inteligenciju i analitiku jer daje pregled vodećih svjetskih kompanija koje nude moderne platforme i rješenja na tom području. Prema zadnjem Gartnerovom izvještaju Qlik je, a vjerujem da će i u budućnosti ostati, jedan od vodećih ponuđača i lider na području rješenja za poslovnu inteligenciju i analitiku, koji svojim razvojem diktira tempo na tom tržištu“, naglasio je Milan Listeš, voditelj BI odjela u Adacti Zagreb, u uvodnom izlaganju kojim je otvorio događanje i radionicu.

U sklopu Qlik Tour događanja neki od najboljih stručnjaka poslovne analitike uživo su predstavili analitičke aplikacije i proveli korisnike kroz svijet moderne analitike, gdje su imali priliku doznati u kojem se smjeru poslovna analitika razvija te iz prve ruke vidjeti moćne vizualne analitičke alate te se upoznati s najnovijim trendovima, kao i njihovom važnošću za brže donošenje poslovnih odluka i povećanje efikasnosti poslovanja. Govorilo se o tome kako moćni, vizualni i asocijativni analitički alat može pomoći da podatci doslovno progovore. Također je prikazano kako se povezivanjem više izvora podataka u dva-tri klika može dobiti sveukupna slika o podatcima neke tvrtke, uz kreiranje personalizirane, moćne vizualne analitičke aplikacije prilagođene specifičnim potrebama korisnika.

I ove je godine događanje na temu poslovne inteligencije bilo u potpunosti rasprodano te se tražio stolac više. U sklopu programa održana su zanimljiva izlaganja, poput onog Piotra Kowala, Sales Support Team Leadera and Solution Architecta iz Qlika, pod nazivom „Što vam vaši podaci imaju za reći: Trendovi koji povezuju ljude, podatke i ideje“. Predavanje je govorilo o tome kako izvući maksimum iz organizacijskih podataka, što je ključno za svako poslovanje, ali zbog dinamike današnjeg poslovanja i brzih promjena, praksa izgleda drugačije. Predstavljeni su i ključni trendovi i strategije u poslovnoj analitici za 2017. godinu, koji teže povezivanju ljudi, podataka i ideja. Prikazane su najnovije Qlikove inovacije te je detaljno demonstriran Qlik Sense Cloud, njihov analitički alat u oblaku koji omogućuje tvrtkama uvid u širu sliku nad vlastitim podatcima te nudi pristup velikom broju gotovih analitika i mogućnost kreiranja vlastitih bez IT podrške.

„Najnoviji trendovi u poslovnoj analitici ukazuju da danas ipak treba znati čitati, analizirati i argumentirano raspravljati s podacima koje posjedujemo. Nije ih dovoljno samo posjedovati. Podatke treba znati analizirati, dati im smisao i izvući korist iz njih. Artifical Intelligence, Machine Learning, Data Science – samo su neki od najnovijih trendova u poslovnoj analitici, koji mogu značajno doprinijeti automatizaciji obrade podataka, ubrzati procese obrade podataka, upozoriti da nešto nije u redu i učiniti naše poslovanje efikasnijim i bržim, ali u Qliku smatramo da će proces donošenja odluka uvijek biti vođen ljudskim razumom, ljudskom sposobnošću razmišljanja i propitivanja, koje će ostati iznimno važno i nezamjenjivo, čak i u budućnosti“, istakao je Piotr Kowal.

Na konkretnom primjeru iz prakse predstavljena je primjena Qlika u tvrtki Renault Nissan Hrvatska. Izlaganje pod nazivom „Self service BI kao podloga za brže i efikasnije odlučivanje“ održao je Dario Petrović, IT direktor, Renault Nissan Adriatic. Izlaganje je pokazalo kako je uvođenjem Qlika, vodećeg rješenja za Data Discovery, tvrtka Renault Nissan Hrvatska koja ima više od 25 prodajnih mjesta, ubrzala i standardizirala prikupljanje velikih količina podataka iz različitih izvora te putem naprednih analitičkih mogućnosti i vizualizacija poslovnih rezultata, tijekom vremena olakšala proces donošenja pravovremenih poslovnih odluka.

Adacta je Qlikov partner u Adriatic regiji već osam godina te je u tom razdoblju implementirala više od 100 projekata. Odrađeni projekti su omogućili specijalizaciju i stjecanje industrijskog znanja u nekoliko industrijskih grana.

Adacta od 2008. godine posjeduje status Qlick Certified Solution Partner, a 2011. godine dodijeljen joj je i status Qlik Certified Partner of the Year. U 2017. godini Adacta je dobila najviši Qlik status – Elite Qlik Partner.

Komentirajte prvi

New Report

Close