Zagrebačka PR agencija Grizli komunikacije “dobro grize” za Nokiju, Alcatel, Bosch i Plidentu

Autor: Zvonimir Varga , 16. rujan 2014. u 11:40
Thomas Bauer i Tomislav Čehulić / Foto: Grizli Komunikacije

Nokia, Alcatel, Bosch, Laško pivo i Plidenta samo su neki od brendova koji su svoju promociju gurnuli u šape zagrebačkom Grizliju.

Koliko su danas odnosi s javnošću neophodan dio poslovanja svake tvrtke najbolje pokazuje zagrebačka PR agencija "Grizli komunikacije" koja već nekoliko godina "dobro grize", pa su joj mnoge regionalne, ali i svjetski poznate tvrtke odlučile ukazati povjerenje.

Nokia, Alcatel, Bosch, Laško pivo i Plidenta samo su neki od brendova koji su svoju promociju gurnuli u šape zagrebačkom Grizliju, a kako ističe direktor agencije Tomislav Čehulić, posebno veseli činjenica što su prvi klijenti i dalje s njima:

– Surađujemo s velikim brojem poznatih brandova i kompanija uz koje smo uspješno realizirali brojne projekte, bili oni svjetski poznata kompanija ili mala tvrtka koja je tek krenula s radom. Iznimno smo ponosni što su zahvaljujući i našem doprinosu ostvarili značajni napredak i mjerljivi rast poslovanja te nam je cilj i dalje nastaviti u tom pozitivnom smjeru – ističe Čehulić.

Grizli komunikacije osnovane su 2012. godine zbog specifične potrebe tržišta za agencijom koja bi klijentima nudila 360° komunikacijske usluge smišljene posebno za njih, a tvrtka danas nudi usluge koje objedinjuju odnose s javnošću, oglašavanje, komunikaciju na društvenim mrežama te gerilske komunikacijske strategije.

– Potvrdu da su došli na pravo mjesto potencijalnim klijentima pružamo odmah na početku. Već na prvom ili drugom sastanku s potencijalnim klijentom na konkretan i praktičan način prezentiramo mu što znamo i možemo učiniti za njega, i to upravo na primjeru njegovih zahtjeva – kaže Čehulić.

 


Screenshot: Grizli.hr

Kako na hrvatskom tržištu postoji široka lepeza marketinških agencija, borba za poziciju i klijente je velika:

– Borba za klijente još je od početka recesije očekivano vrlo oštra, međutim trud i kontinuirano ulaganje u edukaciju svih članova tima te prilagođavanje tržišnim uvjetima daju odlične rezultate, tvrdi kreativni direktor Thomas Bauer, te ističe:

– Zbog važnosti odnosa s javnošću, smatramo kako tvrtke svakako trebaju taj segment svog poslovanja prepustiti profesionalcima. Angažiranjem stručnjaka za odnose s javnošću kompanije profitiraju od njihovih znanja, iskustva i kontakata te dobivaju specijaliziranu uslugu, istovremeno štedeći svoje vrijeme i novac.

Bauer također ističe kako je uspješno vođenje odnosa s javnošću rezultat pažljivo pripremljene komunikacijske strategije, koja je implementirana u komunikaciju prema željenoj javnosti i tako pomaže u realizaciji poslovnog cilja i plana. Vrlo često nije dovoljno imati dobar proizvod i kvalitetnu uslugu pa čak ni odličnu reklamu, ako ona nije potkrijepljena iz neovisnog medijskog izvora.

Kako odnosi s javnošću danas ne obuhvaćaju samo komunikaciju s medijima već i sa svim ostalim ciljanim skupinama, i to u svim smjerovima kroz sve moguće kanale, u Grizliju posebnu pažnju obraćaju na društvene mreže:

– Današnji brzi razvoj tehnologije omogućuje pojavu ne samo novih kanala, već i smjerova komunikacije. Odličan primjer su društvene mreže koje su donijele iznimno značajnu promjenu, dvosmjerno komuniciranje, što znači da ciljana javnost može vrlo brzo i izravno odgovoriti na poruke koje su joj upućene, zaključuju u Grizliju.

Komentirajte prvi

New Report

Close