Virtualna tržnica Farmia zamjenjuje stočni sajam

Autor: Luka Vojvodić , 03. rujan 2014. u 22:01
Na internet stranicama za trgovanje stokom zasad je sve besplatno, ali uskoro će se uvesti pretplata

Miloš Milić i Srđan Stupar pronašli su investitora koji je u njihov projekt trgovanja stokom na internetu uložio oko 380 tisuća kuna.

Sve više kupaca odlučuje se na internetu potražiti željenu robu ili uslugu.

Stoga su srpski računalni programeri Miloš Milić i Srđan Stupar pokrenuli internetsku stranicu Farmia koje je trgovanje stokom premjestila sa stočnim sajmova na virtualnu tržnicu. Svoje višegodišnje iskustvo stečeno radom u raznim kompanijama Srđan i Miloš odlučili su uložiti u vlastiti posao u kojemu primjenjuju mogućnosti interneta na trgovanje stokom. "Dio života sam proveo na selu u okolici Negotina, gdje se moja obitelj bavila uzgojem stoke. Kada smo prodavali stoku, sve vezano za prodaju događalo se u malom krugu od nekoliko sela. Bili smo prisiljeni prodavati najbližim lokalnim klaonicama i prekupcima, kao i ostali mali poljoprivrednici koji čine 98 posto srpske poljoprivrede.

Zbog ograničenog tržišta rijetko smo dobivali pravu cijenu za našu stoku, to me je navelo da potražim rješenje", objašnjava za Blic Miloš Milić. Putem Startup akademije Miloš i Srđan pronašli investitora koji je u njihov projekt uložio oko 380 tisuća kuna. Njihova Farmia omogućila je kupcima da iz svoje sobe ili ureda pronađu grla ili sitnu stoku koja im je potrebna, bez potrebe za čekanjem stočnog sajma. Također, prilično je olakšala posao uzgajivačima stoke koji mogu prodavati bez puno muke i nepotrebnih troškova te po cijeni koju sami odrede, a ne po onima koje im nameću lokalni prekupci. Farmia povezuje uzgajivače, kupce, veterinare i tvrtke koje vrše transport stoke. Na taj način nastoje se izbjeći nepotrebne troškove.

Pretraživanje putem stranice olakšavaju razni filteri, kao što je lokacija farme, raspon cijena te odabir vrste stoke. Jednako, prednost je što se nakon obavljene kupoprodaje kupac i uzgajivač međusobno ocjenjuju tako da će se već nakon nekoliko poslova vidjeti koliko je netko likvidan i ozbiljan kupac ili prodavač.Na ovoj internetskoj stranici kupac za sada može vidjeti sve podatke o životinji i farmi s koje potječe, no to je tek početak razvoja jer osnivači žele da kupci, kada dođu na stranicu, napišu što žele kupiti te da automatski dobivaju obavijesti. "Sada je sve besplatno, ali uskoro ćemo uvesti neku vrst pretplate, a cilj nam je aplikaciju popularizirati i u SAD-u", kaže Miloš Milić.

Više pojedinosti potražite u videozapisu ovdje i ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close