Uspjeli radeći web trgovine na Magento platformi

Tomislav Bilić specijalizirao se za izradu online trgovina na platformi koju koriste Nike, Naf Naf, Lindt i Nespresso/D. Javorović/PIXSELL Tomislav Bilić specijalizirao se za izradu online trgovina na platformi koju koriste Nike, Naf Naf, Lindt i Nespresso/D. Javorović/PIXSELL

Najpoznatjji projekt u Hrvatskoj im je Kolektiva, u svijetu kuvajtska trgovina Sheeel, a najveći kupci dolaze im iz SAD-a.

Dok se u Hrvatskoj priča o internetskoj trgovini, osječka tvrtka Inchoo ove godine planira zaraditi svoj prvi milijun eura prodajući - internetske trgovine.

Inchoo je softverska tvrtka specijalizirana za proizvodnju web trgovina na Magento platformi, globalno najpopularnijem IT sustavu za e-trgovinu, na kojem se prema raznim izvorima s interneta vrti trećina web trgovina na svijetu. Vlasnik tvrtke Magento je eBay, a tu tehnologiju za svoje online trgovine, među inima, koriste Nike, Naf Naf, Lindt, Nespresso, Gant, Men'sHealth i Olympus. Tomislav Bilić, direktor Inchooa s ponosom kaže da su nakon pet godina rada ove godine postali zlatni partner Magenta.

"Jedini smo Magento zlatni partner u jugoistočnoj Europi, a Hrvatska je time postala jedna od samo 12 zemalja u svijetu u kojoj postoji takva e-commerce ekspertiza", kaže Bilić.Navodi da je Inchoo do sada napravio više od 50 e-commerce projekata te da ima 13 certificiranih Magento stručnjaka. Ukupno pak ima 35 zaposlenih te ih u idućih godinu dana planira zaposliti još deset.U Hrvatskoj je Inchoov najpoznatiji projekt Kolektiva, a na svjetskom tržištu kuvajtska web trgovina Sheeel koja pokriva Kuvajt, Saudijsku Arabiju, Dubai i Egipat. Za tu su online trgovinu nedavno dobili nacionalnu nagradu e-Award koju je dodjelio vladar Kuvajta Emir Sabah IV.

Bilić ističe da najviše projekata rade u SAD-u, zatim u Kuvajtu, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Australiji i Nizozemskoj. Ističe da su im na svakom od tih tržišta najžešća konkurencija lokalni igrači zbog poznavanja tržišta, a zatim softveraši iz istočne Azije zbog toga što se natječu isključivo cijenom."Zbog specijalizacije u uskoj niši i orijentacije na izrazito konkurentno tržište uvijek smo se borili s velikim igračima i zato naglasak stavljamo na visoku kvalitetu naših proizvoda, internetskih trgovina, uz izrazito dobro komunikacijske, konzultantske i project management vještine", pojašnjava Bilić.Navodi da im je cilj ostati lider u Magento zajednici po dijeljenju znanja. U Hrvatskoj su zbog toga uključeni u projekt Osijek Software City kojem je cilj Osijek pretvoriti u središte razvoja softvera.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve