Uspjeh mladih Splićana: ‘Tristo dana kucali smo na vrata Facebooka, a onda je Zuckerberg otvorio’

Autor: Poslovni.hr , 09. svibanj 2017. u 15:09
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Kad govore o svojim počecima u poduzetništvu, Mario se prisjeća i kako su došli do Facebookovih ljudi u Dublinu.

Mario Frančešević je osnivač tvrtke Uber d.o.o ali kao i neke druge informatičke tvrtke, poznatiji su pod drugim imenom, odnosno brandom koji razvijaju već deset godina – u ovom slučaju SeekandHit.

Ponose se činjenicom da su prvi Googleov certificirani partner u Hrvatskoj te da su jedni od svega nekoliko agencija u Hrvatskoj kojima je Google dodijelio certifikat 'Premier Google Partner' za uspješno upravljanje značajnim ulaganjima u AdWordsu, održavanje i proširivanje portfelja svojih klijenata te postavljanja njihovih online oglasnih kampanja

Mario Frančešević pripada prvoj generaciji studenata koji su na splitskom Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje (FESB) završili računarstvo. U posao je krenuo još 2007. godine, prije tvrtke osnovao je obrt, a kao i još nekoliko njegovih današnjih kolega radio je i u agenciji adriatic.hr.

Zajedno s njim već godinama je njegov poslovni partner u SeekandHitu Slovak Andrej Boboš (38), koji je studirao računarstvo u Bratislavi, a u Splitu je pronašao svoj novi dom.

Inače, na listi SeekandHit klijenata je više od petsto hrvatskih tvrtki, počevši od Podravke, Emmezete, Valamara, Splitske banke… Kad su krenuli u posao, digitalno oglašavanje na našem tržištu bilo je u začecima. Mario je pokrenuo blog, a prvi klijenti su im bili Podravka i Emmezeta, s kojima su i danas u poslu.

– Surađujemo i s tvrtkama poput Socialbakersa, jednom od najvećih svjetskih tvrtki za analitiku na društvenim mrežama, a za koje smo izgradili platformu koja ima uvid u tri milijarde dolara oglasnih budžeta na Facebooku u cijelom svijetu, i radimo s njihovim klijentima poput Nestlea, Disneya, Samsunga i drugih.

Nedavno smo potpisali ugovor s tvrtkom Kiwi.com koja je najbrže rastuća tvrtka po Deloitteu u travel industriji i trenutno prihoduje 1,5 milijardi dolara godišnje. S njima radimo na razvoju analitike, machine learninga, algoritama… – kazuje Mario.

Kad govore o svojim počecima u poduzetništvu, Mario se prisjeća i kako su došli do Facebookovih ljudi u Dublinu, piše Slobodna Dalmacija.

– Rekli su mi tada: Dobit ćete pristup. Ja sam se zadovoljan vratio u Split, a oni su samo bili pristojni. Tristo dana smo pokušavali e-mailom i na druge načine doći do njih, a kad smo shvatili da od toga nema ništa, pokrenuli smo oglasne kampanje kojima smo ciljali zaposlenike Facebooka i dva dana nakon što smo ih 'gađali' oglasima, dobili smo pristup njihovom oglasnom programskom sučelju. Ukupno smo uložili 150 kuna i došli do pristupa Facebooku koji nam je otvorio nove mogućnosti za razvoj – ističe Mario.

Tako su kreirali Socialbrando, tehnologiju za upravljanje oglasima na Facebooku, najvećoj društvenoj mreži. Godinu dana poslije, krajem 2012. godine, Socialbrando prodali su vodećoj svjetskoj tvrtki za analitiku na društvenim mrežama, češkom Socialbakersu.

Prema dostupnim informacijama, to je prvi hrvatski startup prodan nekoj stranoj firmi, a kako je navedeno na internetskoj stranici netokracija.com, riječ je i o jednoj od prvih akvizicija ovog tipa u regiji. Akvizicija se sastojala u kombinaciji novca i udjela u Socialbakersu, a za Maria i Andreja značila je i daljnju suradnju s tom internetskom tvrtkom iz Praga, koja danas ima 350 zaposlenih u jedanaest ureda.

Upravo zahvaljujući Socialbakersu počeli su surađivati s tvrtkom Kiwi.com koja, kako nam pričaju, spaja nespojivo.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close