U proteklih 10 godina o nama je napisano preko 200 reportaža u europskim novinama

Autor: Poslovni.hr , 18. ožujak 2013. u 08:52
Vjeko Martinko

Tvrtka Lovranske vile d.o.o. osnovana je 1996. godine.

Tvrtka Lovranske vile d.o.o. osnovana je 1996. godine s ciljem razvoja jedinstvenog koncepta življenja i odmora na temeljima baštine, tradicije, prijateljstva i kreativnosti. Vlasnici s Vjeko, Marija i Hrvoje Martinko.

Vjeko Martinko ispričao je svoju poduzetničku priču za specijal koji objavljujemo svakog ponedjeljka 'Ja, poduzetnik':

Prepreka koja je bila u meni, zapravo je bila izazov za pokretanje biznisa. Nisam više htio raditi, imao motiva raditi „business as usual“.  Prije toga sam savladao izazove korporativne međunarodne karijere gdje sam u jednoj multinacionalnoj inženjering tvrtki u inozemstvu bio vrlo uspješan u razvoju poslova i vođenju projekata od 10-tak do preko 100 milijuna američkih dolara i unatoč odličnim uvjetima odlučio sam to promijeniti, izaći iz toga jer više nije bilo motiva ni entuzijazma.

Nisam ni znao što ću dalje, ali sam imao snove kao i mnogi “na višim korporativnim etažama“ da jednog dana radim u svom „business butiku“. To je pojam koji sam često čuo od kolega negdje uz piće u nekom baru, u nekom hotelu na poslovnom putovanju. U njemu se već vidi čežnja za slobodom osobnog kreativnog izražaja koji je često ograničen u velikim sistemima, bilo zbog profesionalnih, bilo etičkih neslaganja onog što vam se nameće s onim dubljim u vama, kazalo bi se – nije vam po duši. Iako se ne zna što bi to bilo, ali čežnja je tu i treba samo otkriti što će to sjeme zakopano negdje duboko u nama izroditi kada se okolnosti poslože, nađe plodno tlo.

Meni se to ukazalo kroz ulogu hotelijera, iako nisam o tome razmišljao niti planirao. Biti domaćin,“host“, dočekati gosta otvorenog srca i podijeliti s njim što imaš.

Tome je sigurno pridonijelo iskustvo moga djetinjstva na zagorskim brežuljcima, gdje bi otac pozvao i poznatog i nepoznatog prolaznika da predahne i popije gemišt te 15-tak godina  u hotelima svakog tjedna u drugom gradu.

Upravo na Kvarneru sam prepoznao potencijal njegove harmonizirajuće i opuštajuće energije za kreiranje turističke ponude trans-modernog turizma. Za goste željne mirnog odmora, ali i za one s  posebnim interesima, programima za podizanje svijesti, osobnog razvoja, susreta i druženja onih koji traže više.

To je ono što ja zovem poduzetništvom života. U tom  kontekstu razvijamo i svoj spa brand koji ćemo nuditi nakon ovogodišnje investicije koju smo uspješno započeli uz podršku HBOR-a i Splitske banke, koja je prepoznala i dala povjerenje našoj viziji, ocijenila našu investicijsku studiju te  imala razumijevanja za komplicirani postupak kupnje nekretnine koji je dio naše nove investicije. Vjerujem da ćemo ovu uspješnu suradnju uskoro nastaviti i na našoj drugoj investiciji koju pripremamo za iduću godinu.

U međuvremenu radimo našu investiciju u povećanje kapaciteta Hotela Villa Astra na inovativan način s inovativnim programima. Središte toga je tzv. Stay-well room gdje su sobe energetski izbalansirane, u visokoj vibraciji postignutoj sa sistemom boja i ozvučenjima za puštanje glazbe za terapije ili slušanje. Terapije zvukom, bojama, mirisima, mogućnost gledanja wellness programa Depaka Chopre i drugih autora.. Investirali smo u audio i video programe najpoznatijih svjetskih majstora, mislioca, inspirativnih govornika i imamo vjerojatno jedinstvenu kolekciju toga u svijetu (preko 30 autora modernih alata i tehnika za osobni i poslovni razvoj).  Mnogi od njih izrazili su  entuzijazam da nas podrže i dođu održati svoje seminare i radionice kod nas. Poslovni gosti imaju na raspolaganju videokonferenciju, a prirodni materijali, potpuno prirodne boje zidova, hrana iz kontroliranih izvora i  povrće iz vlastitog organskog vrta su detalji kojima je posvećena puna pozornost.

Unatoč tome što su cijene više od opatijskog prosjeka zbog malog kapaciteta i visokih troškova ulaganja, prošle smo godine imali 44% stranih gostiju. Usmena preporuka je naš najjači adut. Na moje standardno pitanje u razgovoru s gostima “Kako ste saznali za nas?“ jedan  je mladi par iz Beča ispričao svoj zanimljiv razgovor prije dolaska k nama. „Sjedili smo na terasi kafića u Beču. Kraj je 9. mjeseca a još je divno, toplo. Mogli bismo skočiti još par dana i okupati se u moru. Super ideja, ali gdje? Pa tu negdje blizu. Možda Hrvatska, svi idu tamo, a mi još nismo bili. Da, ali gdje? Pa tu negdje Istra, Kvarner. Da, ali gdje? Čekaj imam ja frenda koji je bio tamo, poslat ću mu sada SMS. To ti je super ideja, čekaj imam i ja frendicu koja češće ide tamo. Pitat ću i ja. Nakon par minuta došle su dvije poruke. Bile su istovjetne: Villa Astra u Lovranu“. To su bili naši dragi gosti Andreas i Viki.

Bračni par Regele bili su na dočeku 2013., što je bio njihov peti put te prošle godine. Zamolio sam ih da napišu zašto. Evo što su napisali: „Već pri izlazu iz auta na parkiralištu Ville Astre mijenja se osjećaj „putujem“ u osjećaj „kući sam“. Odvija se brzo, čak istog momenta, dobiva se osjećaj bestežinskog stanja, osjećaj da se čovjek tu stvarno može opustiti, osjeća se mirnoća i spokoj, jedna dubina, polako nestaju granice, osjeća se blizina prirode i naravno pogled je kao i uvijek jedinstven. Samo pogled kroz prozor i tu je panoramski pogled na more od 180 stupnjeva. Ubrzo dolazi sreća i osjeća se energija tog moćnog mjesta. Interijer Ville ima također specifičnu atmosferu. Osjećaj je kao da živiš u svojoj Villi s vlastitim osobljem. Osoblje je također posebno. Suradnici su uvijek tu kada vam zatrebaju, oni već znaju što biste htjeli te kada vam više nisu potrebni, nestanu, ali su uvijek u blizini. Bio je to naš peti posjet ove godine.“

Naša ciljana publika su gosti koji traže individualan pristup, ugodnu atmosferu, toplinu doma, iskreni pristup otvorenog srca. Naša je misija: „Mi u Lovranskim vilama svjesno unosimo prisutnost i ljubav u naše odnose i aktivnosti“.

Često nas posjećuju novinari i  proteklih 10 godina sakupili smo preko 200 reportaža u europskim dnevnim i tjednim novinama. O nama su pisali Kurier-Freizeit, Wienerin, Der Standard, Observer , Welt am Sonntag, Die Presse, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Neu Zuercher Zeitung, Financial Times, Harper, In Viaggio, BBC Olive, The Times i drugi. U  komunikaciji s gostima trudimo se prenijeti duh i kvalitetu našeg divnog podneblja, znati što se u svijetu događa, biti osposobljeni komunicirati o svemu što gosta zanima. Usavršavamo se stalno i osobno i kolektivno.

Za one koji pokreću vlastiti posao recept bi bio: slušati sebe, što vam tijelo govori, inteligencija je u stanicama. Srce je centar. Vaš je biznis već u vama, samo mu treba omogućiti da se manifestira, stvoriti okolnosti da sjeme proklija, očistiti „korov“, nasljedna i naša vjerovanja, emocionalne drame koje smo uskladištili u tijelu. S današnjim alatima,raznim tretmanima  sve je to moguće otkloniti. Investiranje u sebe je najbolja investicija. Prepoznajte i osvijestite karakteristike svoje osobnosti i čežnju svoje duše a nakon toga gledajte koju potrebu svijeta vaš talent može zadovoljiti. Što vas vuče, što vas čini sretnim i daje entuzijazam.

Da danas pokrećem tvrtku sigurno ne bih gledao i radio nešto što drugi čine ili mi predlažu zato što je  nešto profitabilno. Otišao bih prvo nekom iskusnom poduzetniku i volontirao ili radio za malu naknadu da bi brže upoznao sebe, ako mi još to nije kristalno jasno,shvatio rizike,osjetio dinamiku i životnost sistemskog sagledavanja,osjetio duh vremena. Nakon toga bih se opskrbio alatima. Nekada su glavne bile ručne alatke, pa zatim strojevi, pa kompjuterski programi, a danas su to alati za spoznavanje sebe, za otvaranje duše, za prepoznavanje svoje autentičnosti, životne svrhe,otkrivanja svog najvišeg potencijala i njegovog kreativnog manifestiranja.

Najbolji poslovni savjet koji smo ikada dobili je: Naš je život najvrjedniji posao. Svako putovanje ima tajnu destinaciju koje putnik nije svjestan.

Komentirajte prvi

New Report

Close