Cilj nam je klijentima omogućiti isplativu prisutnost na internetu

Autor: Tomislav Hrastovčak , 23. srpanj 2013. u 15:40
Branko Mejak i Dragan Barišić

Mijena d.o.o. je specijalizirana Internet Marketing agencija sa sjedištem u Puli, te je jedina takva specijalizirana agencija na području Pule a i šire.

Mijena d.o.o. je specijalizirana Internet Marketing agencija sa sjedištem u Puli, te je jedina takva specijalizirana agencija na području Pule a i šire.

Mijena pruža potpunu uslugu Internet marketinga, te između ostalog njihove usluge obuhvaćaju: PPC oglašavanje (Google AdWords), optimizaciju za tražilice (SEO), web analitiku, optimizaciju konverzija (CRO), Facebook oglašavanje i drugo. "Strateški cilj nam je orijentirati se na inbound marketing i time zaokružiti ponudu, te klijentima omogućiti cjelokupnu isplativu prisutnost na internetu, što postižemo mjerljivim i učinkovitim oglašavanjem, optimizacijom web stranica i marketing kampanja", kažu njeni vlasnici.

Mijena d.o.o. otvorena je sredinom 2012. godine, te trenutno broji dvoje zaposlenih, Branka Mejaka i Dragana Barišića. Oba zaposlena imaju visoku stručnu spremu, te uz to posjeduju i specijalizirane certifikate Google AdWords Qualified Individual. Također, tvrtka posjeduje i certifikat "Google AdWords Certified Partner". Vlasnik je Branko Mejak, s preko 7 godina iskustva u području internet marketinga, poglavito u turističkom i e-commerce sektoru.

Što im je predstavljalo najveću prepreku pri pokretanju biznisa? "Samo otvaranje tvrtke išlo je dosta brzo, sve je bilo riješeno unutar 2 tjedna i nije bilo komplicirano. Najveći problemi tek su uslijedili, tj. pregršt zakona i pravilnika, koji se često mijenjaju a ponekad i proturječe jedan drugom. Zato je  poželjno imati dobrog knjigovođu i poslovnog savjetnika koji vas prati u svemu tome", kaže Mejak.

Pozitivne i negativne strane pokretanja biznisa u vrijeme krize? "Kako je naš poslovni model B2B, negativne strane su što puno tvrtki u doba krize jako štedi, pogotovo na marketingu. Tako da su pregovori obično teži i uvijek se traži više. No kao i uvijek, treba nuditi  odličnu uslugu kakvu klijenti žele, te klijentima ostvarivati  dobre rezultate. Pozitivna strana je da su naše usluge savršene upravo za recesijsko vrijeme. Internet oglašavanje, poput kontekstualnog oglašavanja koje nudimo kao jednu od naših usluga, dopušta savršenu kontrolu troškova i oglašavanje potencijalnim klijentima točno u onom trenutku kada oni traže te proizvode ili usluge. To je savršeno mjerljivo i u bilo kojem trenutku točno znate koliko je ljudi reagiralo na vaše oglašavanje, te koliko ste i zaradili s tim oglašavanjem. Druge vrste oglašavanja jednostavno ne nude takvu učinkovitost", dodaje.

Tko su im tvrtke uzori? "Nemamo neki poseban uzor koji bih mogao imenovati. Želimo biti prepoznati kao tvrtka koja klijentima nudi pristup novim kupcima i dodatnu vrijednost, te pružati odličnu uslugu kroz partnerski odnos s klijentima", kaže Mejak.

Najveći uspjeh dosad? "Svakako to što su naše usluge prepoznate i van Hrvatske, te ostvarujemo gotovo polovinu prihoda od klijenata iz inozemstva. Neke od zemalja u kojima imamo klijente su Njemačka, Sjedinjene Američke Države i Australija. Kao uspjeh naveo bih i dobivanje certifikata "Google AdWords Certified Partner", certifikata za koji treba zadovoljiti stroge uvjete, koje je mladim tvrtkama dosta teško zadovoljiti", dodaje. 

Tko im je ciljana 'publika' (potrošači) i kako je se trude pridobiti? "Za sada su to većinom tvrtke koje prodaju proizvode ili usluge preko interneta, poput e-commerce stranica i turističkih tvrtki. Ovaj vid marketinga kod nas je najviše prepoznat u određenim branšama, poput turizma, najma vozila, te medicinskih djelatnosti, no i kod tvrtki koje su više orijentirane na izvoz proizvoda ili usluga ili koje izravno prodaju svoje proizvode na internetu.  Tvrtke koje posluju samo na domaćem tržištu nisu još do kraja prepoznale svoju priliku, ali i to se pomalo mijenja, a kako smo ušli na zajedničko tržište EU svi će se morati prilagoditi novim uvjetima, i mi tu vidimo veliku priliku."

Idealna zemlja u kojoj bi voljeli pokrenuti biznis?  "To bi bila zemlja s malo birokracije, jasnim pravilima i zakonima i velikim tržištem."

Jesu li imali kakvih početničkih grešaka? "Naravno, naučili smo da je vrlo velika razlika između interesa i zaključenog posla. Također, uvijek je dobro imati jasan ugovor, radi zaštite obiju strana."

Najbolji poslovni savjet koji su ikada dobili je… "Da se ne ograničimo samo na hrvatsko tržište". 

Komentirajte prvi

New Report

Close