Turistička agencija za lude provode studenata

Autor: Marta Duić , 08. srpanj 2015. u 15:53
Agencija FUN FACTORY sklopila je strateško partnerstvo s HŽ-om čije vlakove koristi za putovanja u glavne gradove regije

Vikend putovanja u organizaciji mlade zagrebačke tvrtke okupe od 600 do 1000 sudionika.

Prvo putovanje, ili kako oni kažu – prvo spontano okupljanje prijatelja i kolega s fakulteta, bilo je u Sarajevu 2008. godine, a kroz godine priča se razvila u "pokret" svih onih koji žele iskusiti nešto novo, upoznati nove ljude i vratiti se kući s uspomenama koje pamte cijeli život.

Taj "pokret" je dobio naziv -TRIP'N'FUN – Otputuj i zabavi se!, a ovaj tim broji preko 100 aktivnih članova te 50 zaposlenika na raznim pozicijama od fotografa, DJ-a, hostesa, animatora pa do vodiča koji sudjeluju u izvedbi putovanja. "Svake godine poseban trud ulažemo kako bi zadržali relativno nisku cijenu naših putovanja, a opet da zadržimo trend rasta u smislu kvalitete organizacije, inovativnosti i krajnjeg zadovoljstva svih putnika. Sinergijom mladih poduzetnih ljudi i suradnjom s našim partnerima u inozemstvu, kreirali smo nekoliko uspješnih brendova koji kroz cijelu godinu mogu zadovoljiti ukuse svake mlade osobe u Hrvatskoj", pohvalio se Fun Factory tim.

Njihov najmasovniji projekt je TRIP'N'FUN vikend putovanje sa 600 do 1000 sudionika u neku od obližnjih metropola, a tu su i STUDENTIJADA vikend putovanje, najveće prvomajsko putovanje u Beograd i Grčku – BALKAN FUN i ljeto u Grčkoj pod brendom SUMMER FUN. Zahvaljujući dugogodišnjoj prisutnosti, udruge, fakulteti i organizacije koriste ih kao servis za organizaciju i izvedbu svojih putovanja i evenata s području clubbinga. Velike kompanije poput Atlantic grupe pokazale su interes za suradnju s ovim timom već drugu godinu zaredom, u vidu promocije njihovih pića na putovanjima (Monster 2014. / Cedevita 2015.).

Napominju kako imaju i snažnu suradnju s HŽ-om, koji im je novi strateški partner, te noćnim klubom H2O, Eko Taxijem, American Donutom i slično. "Unatoč lošim iskustvima s birokracijom i sporošću pravnog sustava, mladim ljudima želimo poručiti da ne odustaju i da ne odlaze iz Hrvatske, već probaju s novim i kreativnim idejama te ustraju u njima, ono čega nikada ne manjka su kvalitetni mladi ljudi s inicijativom. Zadovoljstvo svih putnika, naša je najveća nagrada i motivacija da nastavimo i postanemo najbolja turistička agencija za mlade u Hrvatskoj", poručili su iz FUN FACTORYJA. 

Komentirajte prvi

New Report

Close