Tariff ShEriff uskoro i za poslovnjake

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 23. lipanj 2015. u 22:01
Ivan Mikulek, kreator Tariff Shariffa/Dalibor Urukalović/PIXSELL

Aplikacija služi za usporedbu potrošnje sa svrhom uštede na tarifama koje mobilni operatori nude privatnim korisnicima u Hrvatskoj.

Tariff ShEriff, internetska aplikacija koja puni medijske stupce od izlaska na tržište, rezultat je zahtjevnog i složenog procesa čija je realizacija potrajala tri godine.

Na čelu osmočlanog tima stručnjaka sastavljenog od programera, dizajnera i pravnika, koji je radio na razvoju sustava i aplikacije, nalazi se Ivan Mikulek koji je u kratkom razgovoru za Poslovni dnevnik otkrio nešto više detalja o samoj aplikaciji. Kako je istaknuo Mikulek, "aplikacija služi za usporedbu potrošnje sa svrhom uštede na tarifama koje mobilni operatori nude privatnim korisnicima u Hrvatskoj". Zasniva se na simulaciji potrošnje korisnika, pri čemu je postupak sasvim individualiziran temeljem mjesečnog ispisa poziva, prijenosa podataka i poruka za svakog korisnika pojedinačno.

Što se daljnjeg razvoja tiče, Mikulek najavljuje uvrštavanje i poslovne tarife u simulaciju, proširenje na druge zemlje Europe, dok će prvi sljedeći novitet biti lansiranje mobilne aplikacije Tariff ShEriff koja će uz privatne pretplatnike koristiti i korisnicima bonova. Uslijed pojačane zabrinutosti oko privatnosti podataka koja je, nakon medijskih objava, uslijedila na internetskim forumima, iz Tariff ShEriffa na upit uklanjaju sve moguće nedoumice.

Ivan Mikulek pojašnjava kako privatnost jamče sukladno važećim zakonima i propisima za svako tržište posebno. Kad korisniku isporuče ispravnu simulaciju (po cijeni od 15 kuna), podatke o prometu iz ispisa poziva brišu iz baze podataka, s obzirom da time prestaje i ugovorna obveza Tariff ShEriffa prema korisniku. "Svi podaci dodatno su kriptirani tijekom prijenosa i pohrane te fizički pohranjeni sukladno najboljoj svjetskoj praksi", kaže Mikulek. 

Komentirajte prvi

New Report

Close