Slovenski blatobran za bicikle osvaja Ameriku

Autor: Darko Bičak , 06. lipanj 2014. u 13:38
Startup tvrtka proširila je svoj biznis s blatobranima za bicikle na brojne zemlje diljem svijeta

Iz njujorškog Muzeja suvremene umjetnosti su me kontaktirali nakon što je završila kampanja na Kickstarteru, kaže dizajner Jurij Lozič.

Samo godinu dana nakon uspješne kampanje putem online platforme za masovno financiranje Kickstarter, slovenska startup tvrtka Musguard proširila je svoj biznis s dizajnerskim blatobranima na brojne zemlje diljem svijeta.

Štoviše, Musguard se može kupiti i u dizajnerskom dućanu Muzeja suvremene umjetnosti u New Yorku, globalnoj kulturnoj instituciji koja je poznatija pod svojom kraticom/brendom MoMA. Kako za slovenski startup portal Startaj.si pojašnjava autor ovog zanimljivog projekta Jurij Lozič, ovakva situacija je za njih malo neuobičajena jer im je primarni cilj bio orijentirati se na trgovine biciklističkom opremom. No, novonastala okolnost im je u marketinškom smislu itekako dobro došla jer ipak prisutnost u MoMA-i daje dodatnu dimenziju njihovim blatobranima. "Iz njujorškog Muzeja suvremene umjetnosti su me kontaktirali neposredno nakon što je završila kampanja na Kickstarteru.

Prema svemu sudeći, tamo su nas i primjetili. Čim sam otišao u Sjedinjene Američke Države na susret s našim investitorima, dogovorio sam i susret u MoMA-i. Njihov uvjet je bio da se prilagodimo njihovim zahtjevima, a to znači da razvijemo posebnu liniju i ambalažu koja će biti u ponudi samo u muzeju. Dodatno smo imali sreće da se završetak našeg projekta poklopio s početkom suradnje MoMA Storea i Kickstartera, a mi smo koleteralna uspješnica toga sporazuma", pojašnjava Lozič. Dodaje da je njihova kampanja na ovoj crowdfunding platformi završila u srpnju prošle godine, a u međuvremenu je on sam i njegov tim stekao puno iskustva o biznisu i plasiranju proizvoda na tržište.

"Imao sam jako burnu godinu dana. Stekao sam mnogo iskustva i uvelike promijenio pogled na dizajn i marketing dizajna," govori Lozič koji je sada fokusiran na plasiranje svojeg blatobrana u što više trgovina diljem svijeta. Sitaucija s Kickstarterom i MoMA-om oduzela mu je dosta vremena pa se u proteklih godinu dana gotovo uopće nije stigao baviti svojom osnovnom djelatnošću – dizajnom. U planu su i neki drugi projekti od kojih će se dio ponovno financirati crowdfundingom, a dio kroz vlastite kanale. 

Komentirajte prvi

New Report

Close