Prva društvena mreža za potrošače na svijetu je hrvatski proizvod

Autor: Poslovni.hr , 01. srpanj 2013. u 12:07
Press foto

S radom počinje prva društvena mreža za potrošače na svijetu – Yoomloo, i to danas, u 19:00 sati.

S radom počinje prva društvena mreža za potrošače na svijetu – Yoomloo, i to danas, u 19:00 sati.

Specifičnost Yoomloo mreže jest u činjenici da je riječ o hrvatskom proizvodu koji izlazi i na globalno tržište, kažu njezini idejni začetnici.

Za razliku od drugih društvenih mreža čiji je fokus na online komunikaciji s postojećim i novim prijateljima, Yoomlo mreža povezuje potrošače i njihove omiljene brendove. Pristup mreži je potpuno besplatan, a važno je istaknuti da se svaka aktivnost na mreži nagrađuje te da će Yoomloo mreža pružiti svojim korisnicima i aktivno sudjelovanje u društveno korisnim kampanjama na svakodnevnoj bazi. Korisnici imaju i mogućnost ocjenjivati proizvode, događaje i osobe te tražiti i kreirati preporuke o kupnji određenih proizvoda ili usluga.  

"Naš je cilj da dokažemo da i mala Hrvatska može iznjedriti globalno atraktivan projekt koji pruža jasan benefit svojim korisnicima i ima društveno korisnu, humanitarnu komponentu. Humanitarna komponenta Yoomloo mreže je još u pripremi, ali je naš imperativ da što prije bude aktivna jer smatramo da će donijeti potpuno nove mogućnosti u humanitarnom angažmanu zajednice i pojedinaca" kaže Marijana Mešić, direktor Yoomloo Hrvatska.

Na Yoomloo mrežu možete se prijaviti na web adresi  www.yoomloo.com.

Komentirajte prvi

New Report

Close