Pokrenuo oglasnik za mobitele: 'Ne obazirem se previše na negativne strane pokretanja posla u krizi'

Ivan Kušurin (Foto: Privatni album) Ivan Kušurin (Foto: Privatni album)

Mojmobitel.hr je specijalizirani online oglasnik za prodaju mobitela i opreme za mobitele.

Kupujete ili prodajete mobitel? U takvoj situaciji mnogi se okreću raznim oglasnicima, a na domaćem web tržištu nedavno se pojavio jedan koji je namijenjen upravo onima koji su u potrazi za novim mobilnim ljubimcem ili ga se možda žele 'riješiti'.

Mojmobitel.hr je specijalizirani online oglasnik za prodaju mobitela i opreme za mobitele, iza kojeg stoji Ivan Kušurin, mladi poduzetnik iz Staševica kraj Ploča. Projekt je pokrenut u sklopu tvrtke Ideja tehnologije d.o.o, koja je u vlasništvu njegove sestre Glorije Kušurin, ali u tijeku je proces prijenosa vlasništva na Ivana.

"Na pokretanje vlastitog posla me potaknulo to što sam osoba koja voli izazove, želja za upoznavanjem novih i zanimljivih ljudi iz poslovnoga svijeta te da napravim nešto novo i drugačije", kazao nam je 24-godišnji Ivan Kušurin. "Pri pokretanju biznisa najveća prepreka je bila pronalaženje kompetentnih ljudi da naprave kvalitetan posao pri izradi stranice u skladu s mojom vizijom", dodaje.

Ivan vidi priliku u svom projektu, bez obzira na trenutnu ekonomsku situaciju. "Cjelokupno gospodarstvo je doista u krizi, međutim trendovi mobitela su drugačiji. Mislim da je to tržište dosta dinamično, bez obzira na krizu. Mobiteli su praktički postali nužno dobro u svakodnevnom funkcioniranju i u specijaliziranom oglasniku vidim svoju priliku", smatra Kušurin, dodavši kako se ne obazire previše na negativne strane pokretanja posla u vrijeme krize. Ipak, smatra da je u krizi dosta teško naći pouzdane poslovne partnere i naplatiti posao u razumnom vremenskom roku.

Govoreći o svojim poslovnim uzorima, Kušurin izdvaja Rimac automobile kao dobar primjer inovativne tvrtke koju vode mladi ljudi, dok su mu kod stranih velikih kompanija uzori Google, Facebook i Yahoo.

Mladi poduzetnik među ostalim ističe i kako su mu ciljano tržište privatni korisnici koji žele prodavati mobitele putem oglasnika te poslovni korisnici koji se žele oglašavati putem bannera.

Kušurina smo pitali i je li imao kakvih početničkih grešaka. "Budući da je projekt u incijalnoj fazi teško je govoriti o pogreškama. Vrijeme će pokazati jesam li i koje sam pogreške napravio", tvrdi.

Zanimalo nas je i što smatra idealnim zaposlenikom. "Moj idealan zaposlenik je osoba koja prije svega voli svoj posao i želi stalno usavršavati svoja znanja i vještine", kaže Kušurin, koji ipak još ne planira zapošljavati nove ljude. "Trenutno ne tražim zaposlenike jer imam vanjske suradnike koji su mi dovoljni za obavljanje ovog obujma posla", dodaje.

Na kraju nam je otkrio koji je najbolji poslovni savjet koji je dosad dobio. "Riskiraj, ali budi spreman na svaki ishod", zaključuje Ivan Kušurin.

Komentari (1)
  • killa
    killa 14:13 20.3.2014.

    “Pri pokretanju biznisa najveća prepreka je bila pronalaženje kompetentnih ljudi da naprave kvalitetan posao pri izradi stranice u skladu s mojom vizijom”

    ili je loša vizija ili firma koja je radila web stranicu :D

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!