Poduplali prodajnu mrežu

Autor: Bernard Ivezić , 26. lipanj 2018. u 22:01
Mihovil Barančić, vodeći ulagač u Entrio/Ž. l. PIXSELL

Hrvatski startup za prodaju ulaznica Entrio kampanjom na Funderbeamu, uz kapital, dobio i novog poslovnog parnera Ghetaldus.

Entrio, hrvatski startup specijaliziran za prodaju ulaznica koji cilja osvajanjem regije u narednih nekoliko godina prihod podići za približno devet puta, tjedan dana prije kraja kampanje na Funderbeamu ima za širenje 153 tis. eura kapitala (1,1 mil. kn) ili 53% više od traženog.

Mihovil Barančić, vodeći investitor u Entrio kaže da je vrlo zadovoljan razvojem kampanje, ne samo izravno financijski, već i neizravno kroz izgradnju novih poslovnih partnerstava. "Zahvaljujući kampanji pristupio nam je Ghetaldus i ponudio da karte prodajemo kroz njihovih 40 prodavaonica tako da sada imamo dvostruko više fizičkih prodajnih mjesta nego prije samo mjesec dana", kaže Barančić.

Domaći ulagači
Dodaje da je Entrio, kad je ušao u taj biznis, na tržištu zatekao situaciju u kojoj se u Hrvatskoj 70 posto karata prodavalo preko fizičkih poslovnica, a 30 posto online. Ističe da je danas taj postotak obrnut, ali da je i dalje za određene niše dobro imati mogućnost prodaje na fizičkim lokacijama. Barančić kaže da su ostavili mogućnost da u idućih tjedan dana prikupe razliku do 190 tisuća eura.

No, da je to zadnje podizanje praga, nakon 100 i 150 tisuća. "U ovoj kampanji najviše investitora imamo iz Hrvatske, ali baza je mnogo šira. Ima ulagača iz Belgije, Estonije, Velike Britanije i drugih država", kaže Barančić. Navodi da će nakon kampanje odraditi proceduru koju od njih traži Funderbeam, odnosno svim potencijalnim investitorima koji su izrazili interes poslat će ugovore i tražiti uplatu. Zatim će osnovati SPV tvrtku u Estoniji i zatim je upisati kao suvlasnika Entrija u Sudski registar.

Plan širenja
"Zbog ljeta, realno je za očekivati da ćemo sve procedure imati obavljene do rujna, tako da bi s 1. rujna mogli krenuti operativno u širenje, odnosno tada se očekuje da će Entrio otvoriti tvrtku u Sloveniji", kaže Barančić. Entrio se planira širiti po cijeloj jugoistočnoj Europi, izuzev Grčke. Lani je imao prihod 1,66 mil. kuna i neto dobit od 82,1 tisuća kuna. Tvrtka je u ove godine ušla i u beskontaktna plaćanja preko pametnih narukvica.

Komentirajte prvi

New Report

Close