Pletene torbe za laptop inspirirane etno baštinom

Autor: Marta Duić , 19. veljača 2015. u 14:19
Kukuruzne torbe predstavljene su i na europskom tržištu gdje je dogovorena prodaja

Ceker od kukuruzne komušine dostupan je na turističkim destinacijama i u suvenirnicama.

Bogatstvo i ljepota etno baštine, običaja i tradicijskih vještina poslužilo je kao inspiracija za posve drugačiji ceker, onaj za laptope.

"Hrvatska tradicijska kultura neiscrpno je vrelo nadahnuća i poticaja za inovativno stvaralaštvo u kreiranju proizvoda i suvenira. Koristeći stare uzore, materijale i ručnu izradu, proizvodu se daje obilježje izvornosti i pripadnosti ruralnom prostoru i kulturi", tvrdi Đurđa Adlešič, ravnateljica Socijalne zadruge Pružimo ruke iz Bjelovara. Pletenje cekera od komušine kukuruza stoljetna je vještina i tradicija u Hrvatskoj koja je danas očuvana u sjeverozapadnom dijelu Hrvatske. Autorica dizajna Mina Petra je originalnom uporabom tradicije oblikovala i prilagodila pletenu torbu kao suvenir za nošenje i čuvanje prijenosnog računala.

U suradnji s gradom Bjelovarom, Đurđa Adlešič i Mina Petra su uz potporu sponzora i institucija pokrenule projekt CEKERA za brendiranje proizvoda. Osnovni cilj bio je razvoj malog ženskog socijalnog poduzetništva i zapošljavanja za članice Socijalne zadruge koje su žrtve obiteljskog nasilja. Prva proizvodnja cekera započela je krajem 2013. i u 2014., nakon što su članice zadruge stekle potrebne vještine. Punu proizvodnju planiraju tijekom 2015. godine.

"Naš proizvod u odnosu na proizvođače koji imaju u ponudi torbe ima prednosti u pogledu cijene, kvalitete, ekološkog sastava materijala, unikatne izrade te maštovitog dizajna. U usporedbi s plastičnom torbom za prijenosno računalo koja nije razgradiva, naš je ceker ekološki proizvod, a k tome i estetski superiorniji. Za proizvod dajemo garanciju minimalno dvije godine", pojasnila je Adlešič. Torba za laptop predstavljena je i na europskom tržištu gdje je dogovorena prodaja te na svim većim turističkim destinacijama gdje privlači pažnju domaćih i inozemnih kupaca. "U 2014. bilježimo stalan  porast proizvodnje i plasmana cekera, kako individualnim kupcima, tako i velikim  kupcima u poslovnom sektoru koji ga kupuju kao suvenir i poklon poslovnim partnerima. Naručuju ga kao protokolarni poklon i ministarstva kao i veći gradovi za međunarodne skupove ili konferencija", tvrdi Adlešič. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Hoćemo ! Ciljana skupina za interes i kupnju ovih proizvoda nisu muškarci, jer
kad bi muškarac sebi kupio CEKER ZA LAPTOP – ne znam kaj bi mu rekli, čovječe.

Dakle, žene koje žele casual look, a imaju potrebu za stalnih kompićom uz sebe –
imaju ga u lijepom cekeru–slatko, genijalno..

Hm.. da razmislim… torba od neoprena ili komušine ? Suvenir da, IMHO, uporabna vrijednost = 0 bodova. Ali priznajem, da slici izgleda jako dobro i kvalitento urađeno.

New Report

Close