Nakon što je ideja mobilne aplikacije koja omogućuje korisnicima da fotografiranjem računa isti odmah plate dobro prošla testiranje u Hrvatskoj i nakon što je mladi zagrebački startup PhotoPay to rješenje prodao u osam regionalnih banaka, za tu su se inovaciju zainteresirale najveće financijske institucije na svijetu.
Damir Sabol, investitor i direktor PhotoPaya, koji je u Hrvatskoj registriran kao tvrtka SlikoPlat d.o.o., izjavio je za Poslovni dnevnik da im se u Londonu otvorio prostor za globalnu ekspanziju."Accenture je nas iz Hrvatske, jedan startup iz Švicarske i pet startupa iz Londona uvrstio među najbolje financijske startupe na svijetu i uključio nas u FinTech Innovation Lab u Londonu gdje ćemo tri mjeseca izravno surađivati, odnosno biti mentorirani od najvećih banaka na svijetu", kaže Sabol.Na popisu tih banaka mentora su Bank of America, Deutsche Bank, HSBC, Merrill Lynch, Barclays, Citi, Credit Suisse, Goldman Sachs, JPMorgan Chase, Lloyds Banking Group, Morgan Stanley, RBS, UBS i VocaLink.ink. No, Sabol ističe da ne očekuju investiciju već se nada poslovima. "Financijski stojimo dobro i kapitala nam zasad ne treba", navodi Sabol.Pojašnjava da PhotoPay već koristi dva milijuna korisnika u Hrvatskoj i četiri druge europske zemlje.
U Hrvatskoj je PhotoPay najpoznatiji kroz mobilnu aplikaciju Slikaj i Plati Erste banke. Tu aplikaciju, koju je na temelju PhotoPay tehnologije napravila tvrtka Infinum, u prvih devet mjeseci od lansiranja preuzela je 21 tisuća korisnika. Iz Erste banke su potvrdili da je preko nje za to vrijeme plaćeno računa u vrijednosti većoj od sedam milijuna eura čime je to jedna od najuspješnijih m-bankarskih aplikacija u Hrvatskoj dosad. Naime, Sabol kaže da je jedna od banaka povećala pomoću PhotoPaya korištenje svoje mobilne aplikacije za 20 puta.Tehnologiju PhotoPay, osim dijela banaka u Hrvatskoj, koriste još dvije banke u Austriji, jedna u Nizozemskoj, te banke u Srbiji i Sloveniji."I lani smo uspjeli, kad smo bili izabrani među 15 najboljih financijskih startupa u Osaki, ali sada imamo priliku i za ekspanziju", zaključuje Sabol.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.@00000,
Ivana Šoljan i Gavin Susman.
progooglaj malo pa ćeš shvatit…
Dajte ljudi ne pricajte gluposti. Kakvo konkuriranje? Pa isti je vlasnik i dijeli se trziste.
Jel Toyota konkurira Lexusu, Dacia Renaultu?
PS.
Tko je uzeo proviziju, ja ne znam, zanima me (ako je to javno poznato valjda onda nije problem reci)?
To je doista nelogično da Iskon konkurira Tcomu a vlasnici isti!?! Kakve su to gluposti. Kao što je već netko rekao netko je ubrao proviziju i to objašnjava tu nelogičnost…
iskon je uvaljen ht a zna se tko je uzeo proviziju. sad je iskon konkurencija samom sebi tj.t comu.toga ima samo kod nas.
aplikaciju ako je dobra prepozna tržište na playu ili store-u ili sam napraviš pitch u silikonskoj pa ti dodju kvalitetni pe i vc ulagači.
Uključite se u raspravu