Otvorili hotel za pse: 'Danima dvorišnih pasa na lancima dolazi kraj'

Vlasnici hotela za pse Ruby i Igor Montanari-Knez Vlasnici hotela za pse Ruby i Igor Montanari-Knez

Monty's Dog Hotel je hotel za pse, otvoren u proljeće 2012. Vlasnici su Ruby i Igor Montanari-Knez.

Monty's Dog Hotel je hotel za pse, otvoren u proljeće 2012. Vlasnici su Ruby i Igor Montanari-Knez. Hotel je smješten u Malom Dolu, Križišće.

Osim osnovnog paketa usluga 'Maza' koji podrazumijeva noćenje uz vlastitu hranu, srednjeg paketa 'Full Monty' koji osim noćenja nudi hranu hotela i odlazak na plažu za pse, te paketa 'Mr.Big' koji je predviđen za velike pasmine i podrazumijeva individualno čuvanje u privatnom boksu od 8m2, nudimo i uslugu dolaska po psa na kućnu adresu za one koji su kratki s vremenom.  Opremljen svime što prosječni građanin ima kod kuće, pa i malo udobnije, ovaj hotel  ima TV, klimu, bazen i lounge prostor.  Hotel za pse je izazvao interes velikog broja klijenata u kratkom roku, kažu vlasnici. "Prvi gosti počeli su se najavljivati još i prije nego smo službeno otvorili svoja vrata! U planu je i grooming salon, tako da ćemo psima nuditi sve komoditete na jednom mjestu. Vijest o našem otvaranju prenijele su gotovo sve hrvatske televizije na što smo bili izrazito ponosni jer nismo jedini koji se bavimo ovim poslom, ali smo se očito uspjeli izdvojiti svojom privlačnošću", kažu nam.

Problemi pri registraciji

Najveća prepreka kod pokretanja biznisa bila im je, kažu, to što prema Nacionalnoj Klasifikaciji Djelatnosti hotel za pse kao takav, ustvari ne postoji i nemoguće ga je tako jednostavno upisati u obrtnički registar pod tim nazivom. "Morali smo stoga izabrati nekoliko djelatnosti koje će skupno opisati ono čime se namjeravamo baviti", objašnjavaju.

Dio novog vala

"Volimo misliti kako će i naš rad biti jedna od kapi u novom valu (nadajmo se) rastućeg gospodarstva Hrvatske, ne mislimo na krizu nego na vlastiti razvitak i napredak i to nam je i dalo hrabrost da napravimo veliki korak u poduzetničle vode.  Valja spomenuti i tzv. 'teoriju tapkanja na mjestu' koju mi je otkrio jedan prijatelj objašnjavajući svoju životnu filozofiju: nekome će 'tapkanje u mjestu' imati negativnu konotaciju, ali može se sagledati i na drugi način, dok tapkaš, ti se krećeš i sve dok se krećeš dozvoljavaš za mogućnost da te netko uoči i da te povede u nekom dobrom smjeru, a ako ne tapkaš jednostavno ne postojiš na društvenoj karti i šanse su ti nula", dodaju.

Misle da je najgora stvar koju vlasnici mlade tvrtke mogu napraviti ta da opterete sebe i tvrtku kreditima, leasingom i slično. Kupnja novog auta, kažu, ne bi trebala biti prva stvar koja se dogodi nakon prve zarade, i oni su si obećali da to neće učiniti, već da će prvih nekoliko godina intenzivno ulagati u marketing i unaprijeđenje kvalitete. "U starom autu, naravno", dodaju.

Nemaju, kažu, tvrtku uzora, ali vole vidjeti tvrtke koje su već postale entiteti i otišle mnogo dalje od toga da budu  vlasnik s imenom i prezimenom koji se nečim bavi. "Te tvrtke onda postaju brend kojem se vjeruje i na kojeg se kupac oslanja. To nam je cilj. Želimo da ljudi koji imaju pse promijene svoje životne navike i da počnu planirati putovanja, ljetovanja i zimovanja na koja godinama nisu ni pomišljali, a samo zbog toga što imaju pse. Želimo da znaju da su napokon slobodni jer postoji netko kome se s povjerenjem mogu obratiti", poručuju.

Preporuka klijenata

Najvećim uspjehom smatraju, kažu, povjerenje iskazano od strane klijenata, "koji im ne prestaju iskazivati prvo svoju radost zbog našeg postojanja, a onda zadovoljstvo primljenom uslugom". "Najveća nagrada je rečenica koju nam često upute na odlasku: 'Još ćemo se mi vidjeti! I preporučit ćemo vas!'", kažu.

Ciljana publika su im svi vlasnici pasa koji su svjesni da kad otputuju njihov ljubimac, najbolji prijatelj, zaslužuje dostojnu zamjenu njihovog doma. "Naš moto je 'drugi dom vašeg psa' i svi koji su koristili naše usluge prepoznali su Monty's Dog Hotel kao mjesto koje pruža 'ono nešto više'! To znači da smo evoluirali kao društvo i da sada funkcioniramo na nekoj kulturnijoj razini i da su možda dani dvorišnih pasa na lancima pojava koja se polako istrebljuje iz našeg društva. Svoje klijente pridobivamo iskrenim, toplim pristupom kojeg im komuniciramo kroz naš rad i stranicu na Facebooku", kažu.

Hrvatska. Uvijek Hrvatska

Upitani koju zemlju smatraju idealnom za pokretanje biznisa, odgovaraju: "Hrvatska. Uvijek Hrvatska. Ova mala zemlja je kao stvorena za velike i lijepe stvari, ako to držimo na umu i ako svoje resurse bilo financijske, prirodne ili ljudske zadržimo unutar njenih granica, povećat ćemo njezine šanse za oporavak i uspjeh. Nema veće sreće od dobrog življenja u vlastitoj zemlji gdje čovjek ima povijest i tradiciju, a budući da sam veliki dio svojeg života provela u Velikoj Britaniji i poslovno posjetila gotovo sve europske zemlje, mogu sa sigurnošću tvrditi da za mene nema boljeg ni ljepšeg mjesta", kaže Ruby.

Je li bilo kakvih početničkih grešaka, pitamo ih. "Ne želeći diskriminirati neke pse i vlasnike ovisno o pasmini njihovih pasa, formirali smo jedinstvene cijene za sve, što se pokazalo nezahvalnim kad se stavlja u odnos koliko se zaradi i koliko se 'naradi' kad se čuva tjedan dana maltezera od 2 kile ili šarplaninac od 60 kila", odgovaraju.

Njihov idealan zaposlenik je zaljubljenik u pse koji zna kako se čuvaju djeca, jer upravo tako mnogi vlasnici doživljavaju svoje pse, kao svoju djecu. Monty's Dog Hotel zamišljen je kao obiteljski projekt i zasad tako funkcionira, svi članovi njihove obitelji pridonose svojim vremenom i talentima i pomažu da se zaokruži ova priča. "Kad budemo radili na maksimumu kapaciteta sigurno ćemo trebati pomoć izvana i osoba koja nam bude pomagala biti će odmah  direktor, voditelj,  marketing manager, web administrator,  šetač i čistač jer kod nas svi rade sve. Psi ne mare za vaše diplome i kvalifikacije, zanima ih samo šetnja, hrana i pažnja", objašnjavaju.

Do your homework

Koji je njihov recept za uspjeh? "Do your homework! Obavezno istražite svaki kutak interneta u potrazi za informacijama i savjetima iz područja koje vas zanima, razgovarajte s ljudima koji već imaju uhodan posao i poslušajte njihove savjete. Ako imate neku inovativnu ideju nemojte brzati i odmah ju svima obznaniti! Čekajte da budete sigurni da ćete ju vi moći ostvariti, jer se lako može naći netko spremniji od vas sa više resursa  tko jedva čeka da vas preduhitri. Ulažite u marketing. Ne odustajte od svojih snova, ali budite realni i spremni na prilagodbu", kažu.

Da danas pokreće biznis sigurno ne bi, kaže Ruby, bila toliko uplašena i zabrinuta: "Na kraju priče, neuspjeh nije najgore što ti se može dogoditi u životu. Najbolji poslovni savjet koji je ikada dobila? "Ne očekujte zaradu odmah, u prve dvije godine budite sretni i s pozitivnom nulom".

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!