Otvoreno 3. izdanje natjecanja Regional Case Study

Autor: Poslovni.hr , 09. studeni 2015. u 10:01
Foto: Press

Otvorenje je otvorio voditelj projekta Amel Hadžipašić koji je istaknuo da im je drago da ovogodišnje izdanje RCS-a ima čak 6 kompanija koje će predstaviti poslovni slučaj.

Predstavnici kompanija Uniline, Infobip, Agena Marin, Zračne luka Pula, Concrete i Glavani Park po prvi put predstavili su poslovne slučajeve natjecateljima koje će rješavati u sklopu ovogodišnjeg izdanja RCS-a.

Ovogodišnje, treće izdanje natjecanja Regional Case Study (RCS)  u organizaciji Start-Up udruge održano je u prostorijama Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli na kojem su partneri po prvi put prezentirali šest poslovnih slučajeve natjecateljima RCS-a. Samo otvorenje uveličala je Ženska vokalna skupina muzičke akademije i Noel Dožić nastupom na harmonici.

Otvorenje je otvorio voditelj projekta Amel Hadžipašić koji je istaknuo da im je drago da ovogodišnje izdanje RCS-a ima čak 6 kompanija koje će predstaviti poslovni slučaj. Posebno nas raduju da se radi o uspješnim kompanijama, koje posluju na inozemnim tržištima, dobitnicima brojnih nagrada i priznanja. Sigurni smo da će i studentima biti izazov i zadovoljstvo rješavati njihove poslovne slučajeve. Dosadašnji broj prijava nadmašuje sva očekivanja, a veliki interes pokazali su studenti svih Sveučilišta u Hrvatskoj. Zaključno, voditelj projekta izjavio je da se nada da će sudjelovanje mladima biti korisno u daljnjem obrazovanju i karijeri te svima zaželio puno uspjeha u radu. 

Dekanica Danijela Križman Pavlović ponosna je što je projekt privukao mlade iz cijele Hrvatske. Istaknula je da su danas osim formalnog obrazovanja od velike važnosti i neformalno znanje i iskustvo. Zahvalila se svim kompanijama koji nude poslovne slučajeve na raspolaganje onima kojih ih žele riješiti. Zaželila je puno uspjeha u rješavanju poslovnih slučajeva i u daljnjem radu te uputila čestitke organizatorima. 

Voditeljica pulskog područnog ureda HBOR-a, Cinzia Zubin napomenula je važnost konkurentnosti mladih na tržištu rada te je pozvala sve zainteresirane na sudjelovanje u raznim panelima i predavanjima jer će time steknuti nova znanja i dodatno se usavršiti.

Predsjednik Studentskog zbora Sveučilišta Jurja Dobrile Kristijan Tomičić i Lena Radunić iz Savjeta mladih grada Pule složili su se da čvrsto stoje iza ovakvih projekata i iskazali su veliko zadovoljstvo radi velikog broja prijavljenih sudionika. 

Ove godine, natjecatelji će raditi na šest različitih poslovnih slučajeva: Unilinea, Infobipa, Agena Marin, Zračne luke Pula, Concrete i Glavani Parka. Dean Boljunčić iz Zračne luka Pula predstavio je slučaj „Zračna luka Pula u službi Istre“. Od natjecatelja se očekuju izradu vizualnog identiteta te izradu plana marketinških aktivnosti. Prilikom izrade rješenja traži se doza kreativnosti i novih ideja.

Prodajni menadžer Rene Pernuš iz Infobipa predstavio je poslovni slučaj „Kako zaštititi Facebook SMS-om – potencijal SMS-a na području online sigurnosti“. Nina Stepčić iz Unilinea približila je natjecateljima poslovni slučaj na temu „Turizam za osobe s posebnim potrebama“. Od studenata se traži istraživanje tržišta, promicanje jednakih mogućnosti socijalnog uključivanja i primjeri dobre prakse. Kreatorica modnog branda Concrete i direktorica tvrtke Vibrobeton Patrizia Milani prezentirala je slučaj na temu „Plasiranje turističkog proizvoda 'Kissing point' u Hrvatskoj i na inozemnim tržištima“. Istaknula je da se očekuje spajanje više sektora, plasiranje novog proizvoda te određivanje strateških mjesta za promociju gradova. 

Darko Legin iz Glavani Parka predstavio je poslovni slučaj „Usavršavanje i promocija teambuildinga i proslava rođendana“. Najvažnije što se očekuje od rješenja je osmišljavanje novih igri, drugačijih oblika zabave i doživljaji nezaboravnih iskustva koji će se prepričavati. 

Iz Agene Marin poslovni slučaj na temu „Strategija marketinga i prodaje polupodmornica na inozemnim tržištima“ prisutnima je predstavio Branimir Baričić. Očekivanja, a veliki interes pokazali su studenti svih Sveučilišta u Hrvatskoj. Zaključno, voditelj projekta izjavio je da se nada da će sudjelovanje mladima biti korisno u daljnjem obrazovanju i karijeri te svima zaželio puno uspjeha u radu. 

Dekanica Danijela Križman Pavlović ponosna je što je projekt privukao mlade iz cijele Hrvatske. Istaknula je da su danas osim formalnog obrazovanja od velike važnosti i neformalno znanje i iskustvo. Zahvalila se svim kompanijama koji nude poslovne slučajeve na raspolaganje onima kojih ih žele riješiti. Zaželila je puno uspjeha u rješavanju poslovnih slučajeva i u daljnjem radu te uputila čestitke organizatorima. 

Voditeljica pulskog područnog ureda HBOR-a, Cinzia Zubin napomenula je važnost konkurentnosti mladih na tržištu rada te je pozvala sve zainteresirane na sudjelovanje u raznim panelima i predavanjima jer će time steknuti nova znanja i dodatno se usavršiti.

 Predsjednik Studentskog zbora Sveučilišta Jurja Dobrile Kristijan Tomičić i Lena Radunić iz Savjeta mladih grada Pule složili su se da čvrsto stoje iza ovakvih projekata i iskazali su veliko zadovoljstvo radi velikog broja prijavljenih sudionika. 

Ove godine, natjecatelji će raditi na šest različitih poslovnih slučajeva: Unilinea, Infobipa, Agena Marin, Zračne luke Pula, Concrete i Glavani Parka. Dean Boljunčić iz Zračne luka Pula predstavio je slučaj „Zračna luka Pula u službi Istre“. Od natjecatelja se očekuju izradu vizualnog identiteta te izradu plana marketinških aktivnosti. Prilikom izrade rješenja traži se doza kreativnosti i novih ideja.

Prodajni menadžer Rene Pernuš iz Infobipa predstavio je poslovni slučaj „Kako zaštititi Facebook SMS-om – potencijal SMS-a na području online sigurnosti“. Nina Stepčić iz Unilinea približila je natjecateljima poslovni slučaj na temu „Turizam za osobe s posebnim potrebama“. Od studenata se traži istraživanje tržišta, promicanje jednakih mogućnosti socijalnog uključivanja i primjeri dobre prakse. 

Kreatorica modnog branda Concrete i direktorica tvrtke Vibrobeton Patrizia Milani prezentirala je slučaj na temu „Plasiranje turističkog proizvoda 'Kissing point' u Hrvatskoj i na inozemnim tržištima“. Istaknula je da se očekuje spajanje više sektora, plasiranje novog proizvoda te određivanje strateških mjesta za promociju gradova. 

Darko Legin iz Glavani Parka predstavio je poslovni slučaj „Usavršavanje i promocija teambuildinga i proslava rođendana“. Najvažnije što se očekuje od rješenja je osmišljavanje novih igri, drugačijih oblika zabave i doživljaji nezaboravnih iskustva koji će se prepričavati. 

Iz Agene Marin poslovni slučaj na temu „Strategija marketinga i prodaje polupodmornica na inozemnim tržištima“ prisutnima je predstavio Branimir Baričić.

Komentirajte prvi

New Report

Close