OriginTrailu 22,5 mil. dolara

Autor: Poslovni dnevnik , 19. veljača 2018. u 22:01
OriginTrail nedavno je dobio nagradu Walmarta za inovacije koje imaju učinak na sigurnost hrane

U ICO-u 17. siječnja, koji je trajao 18 minuta, prikupljena su sredstva u kriptovaluti Ethereum.

Slovensko-srpska kompanija koja stoji iza projekta OriginTrail nedavno je za samo 18 minuta prikupila 22,5 milijuna dolara. 

OriginTrail, čiji je jedan od osnivača i suvlasnika Branimir Rakić, elektroinženjer iz Beograda, omogućava praćenje sljedivosti u opskrbnim lancima od izvora do mjesta prodaje hrane, koristeći tehnologiju ulančavanje blokova podataka, tzv. blockchain koji omogućava osiguranje vjerodostojnosti prikupljenih informacija. To znači da se podaci koji su jednom ušli u sustav više ne mogu neopaženo promijeniti.

Razvijaju novi protokol
"OriginTrail se bavi sljedivošću u lancima nabave duže od tri godine, s važnim klijentima u industriji hrane. Međutim, sama blockchain tehnologija ne nudi cjelokupno rješenje za probleme povjerljive razmjene podataka u lancima nabave.  Zato sada razvijamo protokol koji ima za cilj postati standard za razmjenu informacija između organizacija, uz korištenje blockchaina", kaže Branimir Rakić za Blic.

"Završili smo prodaju Trace tokena 17. siječnja za 18 minuta nakon što je prodaja počela, i prikupili smo vrijednost od 22,5 milijuna dolara u kriptovaluti Ethereum. Trace token je sredstvo kojim svi sudionici u ekosistemu imaju fer, tržišnu priliku dobiti naknadu za svoje usluge i rad, bez središnjeg autoriteta koji uređuje cijene i naplaćuje usluge medijacije. Naš Trace token ima uporabu kao poticaj za pružanje usluga OriginTrail protokola. On je i kompenzacija za procesorsku snagu i memorijski prostor sudionicima u mreži koji pružaju funkcionalnosti protokola", objašnjava Branimir Rakić, koji je uz Tomaža Levaka i Žigu Dreva iz Slovenije osnivač OriginTraila. 

Otvaraju regionalne urede
OriginTrail je pobijedio na natječaju američkog trgovačkog lanca Walmart, na kojeg su prijavili projekt koji će kupcima omogućiti uvid u porijeklo svakog proizvoda na kineskom online tržištu hrane Yimishiji. Walmart je tražio tehnološke inovacije koje imaju pozitivan učinak na sigurnost hrane i mogu se proširiti na širi sustav prehrane, kao i već razvijenu inovaciju s opipljivim rezultatima. OriginTrail je uspješno zauzeo tržište Europske unije, a Azija se takođe kao pokazala jedno od najpogodnijih tržišta za ovakav proizvod. Šta je plan za dalje?

"Azijsko tržište ima veliku potrebu za rješenjima na području sljedivosti jer tamo postoje veliki problemi kada je riječ o sigurnosti hrane i krivotvorenju proizvoda. Budući da govorimo o globalnim lancima nabave, planiramo otvaranje regionalnih ureda na ključnim tržištima diljem svijeta", objašnjava Rakić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close