Nakon neuspješne potrage za dječjim majicama, odlučila je pokrenuti vlastiti brend i – uspjela

Autor: Poslovni.hr , 20. ožujak 2017. u 13:28
Foto: Martina Cvek / Pixsell

Majice su izrađene od kvalitetnog materijala, proizvedene u Hrvatskoj i lako se održavaju.

Od nedavno i mame koje imaju sinove mogu uživati u usklađenom modnom odabiru. Naime, jedna je mama nakon neuspješne potrage za majicama koje bi uskladila sa sinčićem, odlučila uzeti stvari u svoje ruke. Uz pomoć mašte, kreativnosti i uspješnih suradnica, nastao je brend – MAMASITA&Son.

– Kad sam rodila Vitu, pa slijedećih par mjeseci, stalno sam tražila neke fora majice koje bi mogli nositi tako da smo "upasirani" i nikako nisam pronalazila ništa dovoljno kvalitetno i zanimljivo. I onda se rodila ideja. Razmišljala sam neko vrijeme u njoj, a onda shvatila da od razmišljanja nema ništa i osmislila natpise koji najbolje opisuju naš odnos i smješnu stranu majčinstva, rekla nam je  Ivka Armanda Todorović, koja stoji iza novog brenda.

Kako piše Večernji list, majice su izrađene od kvalitetnog materijala, proizvedene u Hrvatskoj i lako se održavaju. Za mame su tunike, koje se lako prilagođavaju svakoj figuri, a mogu se nositi na više načina – kao duge majice, kao majice koje otkrivaju jedno rame, kao šire kratke majice ili čak na tenisice kao sportska proljetna haljina. Dečki će pak biti pravi mali frajeri u bodiju s kapuljačom ili popularnoj „hoodici“. Zajednički su im natpisi s kojima će se poistovjetiti gotovo svaka mama.

– Natpisi su onda posebno dizajnirani, a tunika za mame osmišljena u suradnji s Majom Zagorac i Martinom Bolf  koja je po našim idejama napravila krojeve. Osmišljene su tako da se mogu nositi kao široka majica, kao tunika na tajice i kao haljinica na tenisice, a pristaju svakom obliku tijela što nam je bilo jako bitno – da se baš svaka žena dobro i lijepo osjeća u njima. Za dečke ( i neke curice) napravile smo body s kapuljačom i majicu s kapuljačom od najfinijeg mekanog materijala koji ne grije previše tijelo i udoban je djeci. Dakle proizvod je pomno osmišljen i vodilo se računa o baš svakom detalju kako bi mame i njihovi mali "zločesti dečki" bili zadovoljni, ponosna je Todorović. 

Komentirajte prvi

New Report

Close