Najbrža dostava izvještaja tajnog kupca

Marin Mrša (skroz desno), Josip Matun, Pamela i Lorena Miletić i Inga Kolovrat/Borna Filić/PIXSELL Marin Mrša (skroz desno), Josip Matun, Pamela i Lorena Miletić i Inga Kolovrat/Borna Filić/PIXSELL

Da se radi o kvalitetnoj ideji od koje se mnogo očekuje svjedoči i prošle godine osvojeno drugo mjesto na prvom #startupZG natjecanju .

Mladi šibenski poduzetnik Marin Mrša prošlog je ljeta u Urbanom inkubatoru grada Šibenika pokrenuo startup i aplikaciju Peekator za angažiranje tajnih kupaca, baziranu na ekonomiji dijeljenja.

Nedugo nakon, svoju je poduzetničku priču preselio u Tehnološki park Zagreb (TPZ), a ondje i nastavio daljnji razvoj. Ova aplikacija, saznali smo, preskače posrednike i agencije te vlasnike objekata spaja direktno s bazom tajnih kupaca što u konačnici drastično ubrzava cijeli proces. Nekakvih prevelikih početnih ulaganja nije bilo, istaknuo je, a pri realizaciji ideje oslanjao se ponajviše na volju, upornost i vlastito znanje. Iako je Zagreb za sada Peekatorovo primarno tržište, paralelno s kolegicom iz Slovenije radi i na istraživanju potencijala tamošnjeg tržišta na koje se do kraja godine planiraju proširiti.

Nakon toga bi slijedio proboj u Berlin, najavljuje Mrša. Na ideju pokretanja platforme za angažman tajnih kupaca koji ocjenjuju proizvode i usluge došao je prilikom razmišljanja o korištenju tih usluga za jedan ugostiteljski objekt. "Želio sam naručiti provjeru lokalnog bara i uvidio koliko je taj proces mukotrpan, spor i skup. U isto vrijeme došlo je do zasićenja i pada motivacije na prošlom korporativnom poslu te sam počeo tražiti svoju inovativnu ideju s kojom ću moći uskočiti u startup svijet koji me privlačio.

U pravo vrijeme u Šibeniku se pojavila radionica za pokretanje vlastite ideje u sklopu koje sam četiri tjedna radio na ideji, definirao problem, istraživao tržište i kontaktirao potencijalne kupce. Na moju veliku radost, istraživanje je validiralo stvaran problem koji rješavamo te potrebu za ovakvim rješenjem. To mi je bilo dovoljno, dao samo otkaz na poslu, preselio se u Zagreb, skupio izvanredan tim i krenuo s izgradnjom minimalnog održivog proizvoda.

Ukupan razvojni proces od dana kad sam došao na ideju do dana kad je naša usluga postala javno dostupna je trajao oko šest mjeseci", ispričao nam je Mrša.

Za sada Peekator putem tajnog kupca provjerava ljubaznost osoblja, čistoću i dodatnu prodaju, dok se kao jedna od najvećih prednosti ovog sustava izdvaja najbrža dostava standardiziranog izvještaja posjeta tajnog kupca na tržištu. Osim Mrše, Peekator čine još i Pamela i Lorena Miletić, Josip Matun i Inga Kolovrat. Što se tiče poduzetničke klime u Hrvatskoj, Mrša smatra da se pravi poduzetnici ne žale na postojeće stanje već se prilagođavaju. "Situacija može biti bolja, ali ne smijemo nikako zaboraviti da može biti puno gora od ovog i svakako trebamo biti zahvalni na svemu što nam se pruža. Jednostavno, opravdanja nema, poduzetnik mora inovirati i snaći se bez obzira na sve okolnosti", poručio je na kraju razgovora Mrša.  

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!