120 domaćih dizajnerskih proizvoda od sada na jednom mjestu

Autor: Marta Duić , 16. ožujak 2015. u 11:25
Nudi se namještaj, rasvjeta, odjeća, obuća, igračke, hrana, vino, nakit, posuđe i dekorativni predmeti

Nakon otvorenja Croatian Design Superstora u Zagrebu u planu su pop-up dućani po cijeloj Hrvatskoj.

Croatian Design Superstore jedinstvena je promotivno-komercijalna platforma koja zagovara i tržišno osnažuje hrvatski dizajn te ujedno predstavlja reprezentativan kulturni i turistički sadržaj.

Okosnicu čini putujuća izložba/trgovina, no projekt donosi i niz aktivnosti koje podupiru stvaranje brenda hrvatskog dizajna, promoviraju autore i proizvode. Projekt su pokrenule ekonomistica Suzana Košćak i dizajnerica Ira Payer, a same autorice kažu da je riječ o hibridnoj formi koja objedinjuje reprezentativnu putujuću izložbu suvremenog hrvatskog dizajna i privremeni (pop-up) dućan koji se smješta u prostore galerijske ili kulturne namjene ili nekonvencionalne prostore, no funkcionira i u sajamskom kontekstu. Prvu trgovinu otvaraju u Zagrebu u Martićevoj ulici.

"Koncept Croatian Design Superstore nudi upravo ono što nedostaje ovom zahtjevnom, specifičnom i kreativnom tržištu, platformu koja bi omogućila promociju i tržišni plasman najboljeg hrvatskog dizajna", pojasnila je Ira Payer. Croatian Design Superstore predstavlja proizvode dizajnirane i proizvedene u Hrvatskoj i pokriva kategorije namještaja, rasvjete, odjeće, obuće, igračaka, hrane, vina, nakita, posuđa i dekorativnih predmeta. "Kolekcija je zamišljena kao promjenjiva, a aktualni odabir čini 120 proizvoda i proizvodnih serija, kroz koje je zastupljeno više od 150 autora i autorskih kolektiva, te u čijoj proizvodnji sudjeluje više od 100 tvrtki. Planiramo realizaciju Croatian Design Superstorea na nekoliko lokacija, pri čemu će sve biti privremene (pop-up), izuzev zagrebačke, koja će biti stalno i središnje izložbeno-prodajno mjesto, dopunjeno drugim komplementarnim programskim aktivnostima, kao što su kreativne radionice, predstavljanja, razgovori, suradnje s poduzetnicima i obrtnicima na razvoju novih hrvatskih proizvoda", kaže Payer.

Suzana Košćak kaže da dizajnersku proizvodnju u Hrvatskoj odlikuju male proizvodne serije, skup proizvodni proces, visoka cijena te slaba funkcionalnost i poslovna organizacija oko plasmana na tržište. "Potrebna je usmjerenost na investicije i poduzetništvo u svim razvojnim fazama produkcije proizvoda, jer sam po sebi dizajner nije dovoljan", poručila je Košćak.

Komentirajte prvi

New Report

Close