LocirajPopust postao popularniji od Angry Birdsa i Facebooka

Dean Dragičević, direktor marketinga i financija Mobilnih informacija, ističe kako je prednost poslovanja i pokretanja biznisa tijekom krize to što potiče kreativnost

Mladi tim ekonomista i inženjera tvrtke Mobilne informacije svojom aplikacijom LocirajPopust nakratko je na Appstoreu zasjenio Angry Birds, pa čak i Facebook. Iza LocirajPopusta stoje Mladen Sikirica, Dean Dragičević i Hrvoje Petričević, a njihov servis pruža poslovnim partnerima mogućnost oglašavanja akcijskih ponuda preko aplikacije i web-stranice.

“Ideja je da se oglašavaju poduzeća iz raznovrsnih sektora, od velikoga maloprodajnog lanca pa do kvartovskog krojača. U nepunih deset mjeseci preko servisa LocirajPopust oglasilo se više od 200 hrvatskih tvrtki, i velikih poduzeća i malih obiteljskih tvrtki i obrta”, s ponosom ističe Dean Dragičević, direktor marketinga i financija Mobilnih informacija te dodaje kako je servis LocirajPopust u izboru Buga bio smješten među top 10 svjetskih Lifestlye aplikacija za mobitele, a kao jedina hrvatska u toj kategoriji. Imaju više od 15.000 preuzetih aplikacija, oko 5000 pojedinačnih posjetitelja web-stranice mjesečno i 7000 Facebook fanova. Dragičević kaže kako je najveća prepreka u pokretanju biznisa bila spora birokracija koja je progutala dva mjeseca kako bi se riješili svi papiri. Jedina pozitivna stvar u poslovanju u krizi jest da ona potiče kreativnost, a to je najbolje iskoristila upravo IT industrija. Negativnih stvari ima mnogo više, a Dragičević kao najveću vidi veliko nepovjerenje prema inovacijama. Unatoč uspjehu smatraju da Hrvatska nije idealna zemlja za pokretanje biznisa zbog skučena tržišta.“Hrvatska, koliko god da je volimo, jednostavno nije neko bitno veliko tržište da bi se mogao napraviti iskorak koji bi našu aplikaciju učinio svjetskom. Zato naša strategija ide u smjeru širenja na tržišta bivše Jugoslavije, koja povezuje isto govorno područje, a nakon ulaska u Europsku uniju i na države članice okruženja”, konstatira Dragičević. Dodaje kako svaka start-up tvrtka vjerojatno ima niz početničkih pogrešaka, no srećom nisu napravili ni jednu koja bi zaustavila razvoj. "Planirao sam radnike zapošljavati prema potrebi, kako će se tvrtka razvijati, i sad vidim da sam tu pogriješio. Kad se ukaže potreba za novim radnikom, nema vremena za traženje, selekciju i edukaciju novog radnika. Zato je važno imati barem bazu potencijalnih radnika, tvrdi Dragičević.Za kraj se prisjetio kako su ga svojevremeno pitali zašto LocirajPopust nisu pokrenuli u Parizu? Iako je to pitanje tada shvatio kao šalu, danas bi ga prihvatio kao savjet. (pd)

Komentari (1)
  • homervngog
    homervngog 15:37 14.9.2012.

    šteta što više tvrtki ne prepoznaje ovaj medij kao interesantan za oglašavanje. dečki imaju mogućnost oglašavanja malih obiteljskih firmi i obrta gotovo besplatno, a ovo je puno bolja stvar nego žute stranice i sl.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!