Junaci pop kulture na unikatnim majicama

Autor: Marta Duić , 23. prosinac 2014. u 10:46
U ponudi Koeniga i Cvolića mogu se naći majice s likovima superjunaka poput Zagora, Supermana, Batmana i Hulka/D. Višnjić/PIXSELL

Ovo je brend za ljude koji žele svojom majicom pokazati vlastiti stav ili nasmijati sebe i druge, tvrde u ITD studiju.

Kreativni duo iz zagrebačkog I tako dalje studija, Dalibor Koenig i Edin Cvolić pokrenuli su novu liniju nazvanu \trash clothing.

Riječ je o jedinstvenoj odjeći s unikatnim idejama, odnosno viđenjima moderne kulture koja ima ovaj duo. "Krenulo je tako da smo se u pauzama od našeg ozbiljnog posla igrali s vizualima koji su na jedinstven i samo naš način komentirali razne teme iz prošlosti ili pak događanja oko nas u svakodnevici. Sve je to bila neka interna zezancija dok nismo vizuale pokazali prijateljima i ekipi oko nas te dobili jako pozitivne reakcije. Ili su u pitanju bile salve smijeha ili komentari tipa 'ovo je zakon'", pojasnio je ideju Edin Cvolić, jedan od autora linije \trash clothing.

Ovo je linija odjeće koja daje mogućnost dizajniranja kreativnih verzija bilo kojeg segmenta filmske, muzičke, gaming ili pop kulture. Vizuali će ići u serijama, kako ovom kreativnom dvojcu budu padale na pamet nove ideje koje će realizirati na njima jedinstven način. "Majice su klasičan T-shirt s direct to garment tiskom, dakle direktno na majicu tako da nemate onaj osjećaj kao da je preslika na tkanini teška", kaže Dalibor Koenig iz I tako dalje studija. Za sada se u ponudi mogu naći majice superjunaka poput Zagora, Supermana, Batmana, Hulka i drugih, posebnu kreativnu viziju filmskih hitova Ratova zvijezda, odnosno junake Swag Warsa te liniju za nostalgičare s logotipima tradicionalnih, pomalo zaboravljenih artikala poput Čunga-lunga žvakaće gume, legendarne Nokije 3310 i sl.

"Ovo je brend za ljude koji žele svojom majicom pokazati vlastiti stav ili nasmijati sebe i druge", tvrdi Cvolić. Dvojac iz I tako dalje studija pokrenuo je brend \trash clothing krajem studenoga tako da za sada ne mogu puno govoriti o rezultatima, ali interes je prisutan te narudžbe kao i pozitivni komentari na ideju i realizaciju pristižu stalno. "Tek smo krenuli i ne žuri nam se nigdje, budući da je ovo ionako kreativni ispušni ventil. Nešto u stilu bijega od striktno poslovnog segmenta našeg posla", pojasnio je Cvolić.Više informacija dostupno je na Facebook stranici /slash.trash.clothing, a majice se mogu naručiti mailom ili putem Facebook stranice.

Komentirajte prvi

New Report

Close