JumpingClay radionice za djecu žele u Hrvatsku

Za pokretanje posla treba osigurati prostor od tridesetak četvornih metara u blizini škole ili dječjeg vrtića Za pokretanje posla treba osigurati prostor od tridesetak četvornih metara u blizini škole ili dječjeg vrtića

JumpingClay franšiza posluje od 2001. godine i prisutna je u 34 zemlje diljem svijeta s više od 500 centara i 5000 instruktora.

JumpingClay, lanac trgovina u kojima se prodaje glina za modeliranje i organiziraju radionice za djecu traži primatelje franšize u regiji gdje trenutno posluju u Srbiji i Crnoj Gori.

Koncept JumpingClay potječe iz Južne Koreje, a zamišljen je na taj način da se u sklopu prodajnog mjesta može kupiti glina, ali i pohađati tečaj modeliranja i izrade predmeta koji su namijenjeni deci, ali i tinejdžerima i odraslima. Takva mjesta u JumpingClayu nazivaju trgovine-akademije. JumpingClay glina ne ostavlja mrlje, suši se na zraku i budući da je namijenjena djeci prošla je vrlo stroge zdravstvene testove. JumpingClay franšiza posluje od 2001. godine i prisutna je u 34 zemlje diljem svijeta s više od 500 centara i 5000 instruktora.

Plan je da se ubrzo otvori jedna tvornica u Europi, što će omogućiti bržu i povoljniju dostavu proizvoda, piše portal Franchising.hr.U regiji je nositelj super master franšize Sergio Calderon koji je ranije radio kao konzultant za međunarodno poslovanje u regiji. Dok je tražio klijente iz Španjolske koje bi doveo u regiju, upoznao se s JumpingClayom i odmah se oduševio. Nakon istraživanja o potencijalima i mogućoj konkurenciji zaključio je da je JumpingClay jedinstveni koncept. "Planiramo se proširiti na ostatak Srbije, a prije svega bi željeli da primatelje franšize nađemo u Novom Sadu i Nišu. Također, želimo se proširiti i u Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori te Bosni i Hercegovini," kaže Calderon.

"Želio bih približiti JumpingClay obrazovnom sustavu država u kojima ćemo imati trgovine, kao što je to slučaj Koreji, Španjolskoj, Portugalu i Velikoj Britaniji. U tim zemljama postoji suradnja škola i našeg sustava u cilju učenja kroz igru", navodi Calderon. Za pokretanje posla nužno je osigurati prostor od tridesetak četvornih metara, a poželjno je da bude u blizini škola, dječjih vrtića ili zdravstvenih ustanova u kojima borave djeca. "Primatelji franšize prolaze kroz obuku, a mi kao davatelji razvijamo marketing i nove proizvode, kao i edukativne programe i priručnike. Naša franšiza je jedna od najjeftinijih u svijetu, a cijena ovisi o broju stanovnika koje određeno područje pokriva, kao i o razvoju zemlje", tvrdi Sergio Calderon.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!