Istrani mediteranskim biljem i rimskim nasljeđem redefinirali koncept wellnessa

Autor: Biserka Ranogajec , 30. listopad 2012. u 22:01
PIX

Inovativni koncept Dermoestetika prepoznali su i prihvatili vrhunski hotelijeri poput Maistre i Kempinskoga.

Ivana Legović, suvlasnica i direktorica tvrtke za proizvodnju kozmetičkih preparata Dermoestetik iz Umaga, dobila je ljetos na najvećem američkom sajmu inovacija INPEX u Pittsburghu zlatnu medalju za kremu Essential. Krema iz brenda Esensa Mediterana nagrađena je u kategoriji Personal Care Products i proglašena je svjetskom inovacijom u području znanstvene kozmetologije. Ivani Legović to nije prvo priznanje, ali je najveće. Prošle je godine dobila srebrnu medalju na sajmu inovacija u Seulu te posebnu nagradu Tajvanskog državnog zavoda za intelektualno vlasništvo, a od domaćih naročito joj je draga ona iz 2008. godine za kreativno stvaralaštvo i poslovno partnerstvo s Maistrom za najbolji wellness koncept. Dermoestetik je obiteljska tvrtka, osnovana prije 15 godina, koja je s proizvodnjom započela 2005. godine. Sve do sada postignuto, priča naša sugovornica, temelje na jedinstvenosti ponude i kreativnosti, pri čemu su svoje inovacije zaštitili.

U planu gradnja laboratorija

Velik oslonac u poslu joj je suprug Roberto, doktor stomatologije s kojim je i osnovala tvrtku, a ona je farmaceutski laborant i kozmetolog sa završenom akademijom u Londonu. Legović tvrdi da su prvi u svijetu primijenili fito, aroma i thallasso terapiju u sinergijskoj akciji u kozmetologiji i sve to zaštitili kao vlastito intelektualno vlasništvo. Godišnji ukupan prihod Dermoestetika kreće se oko 300.000 eura, a u radnom odnosu je desetak ljudi. Legović dodaje:"Idemo korak po korak, moramo rasti na zdravim osnovama kako bismo mogli opstati. Od nepovratnih poticajnih sredstava dobivali smo prijašnjih godina po nekoliko tisuća kuna. Ove nam je godine dodijeljeno najviše, 68.000 kuna od HAMAG Investa, ali i na tomu zahvaljujemo. Namjeravamo u 2013. podići ozbiljniji kredit za nove investicije."

U novigradskoj industrijskoj zoni Sv. Vidal planiraju izgraditi laboratorij, proizvodnu liniju i skladište i u jednom dijelu prostor za turističke posjete s herbarijem za razgledanje mediteranskog bilja te trgovinom suvenira. Kupili su zemljište, dobili građevinsku dozvolu, a koliko će investirati ovisi o povoljnim kreditima za poduzetnike. Računaju da će ih investicija stajati između 600 i 700.000 eura bez zemljišta koje su platili i komunalija. Naša je sugovornica krenula u biznis ponajprije zbog visokih cijena stranih proizvođača i visokih marži kozmetike. Njihova beauty priča počela je krajem 1996. godine otvorenjem vlastitog centra za ljepotu u središtu Umaga. Kako bi klijentima omogućili vrhunske proizvode i usluge, osnovali su tvrtku Dermoestetik koja je započela distribuirati proizvode francuskih kozmetičkih kompanija. Godine 1998. otvorili su drugi beauty i pilot-centar u Zagrebu, a 2000. godine sele se iz središta Umaga u novi prostor i logistički centar. Potom 2003. godine otvaraju još jedan beauty i pilot-centar u Umagu s proširenim kapacitetima i mogućnostima edukacije do 20 kozmetičara istodobno, zatim hidromasažom i stručnom službom za narudžbe.

Prodor u regiju

Na prijelazu 2004. u 2005. pokrenuli su svoj laboratorij i proizvodnju profesionalne kozmetike Esensa Mediterana. U sklopu tvrtke Dermoestetik u Sv. Mariji na Krasu pokraj Umaga nalazi se trening i beauty centar Esense Mediterane, koji u svojim preparatima primjenjuje sinergijsku akciju fito, aroma i talasoterapije. Godine 2007. izlažu prvi put na Sajmu kozmetike u Beogradu na kojem direktorica Legović drži predavanje "Mediteranski koncept u profesionalnoj kozmetici & wellnessu". Već je iduće godine počela distribucija proizvoda Esense Mediterane u Srbiju i BiH, u rujnu 2009. u Sloveniju, a u prosincu 2010. u Italiju. Točno prije godinu dana Dermoestetik je organizirao kongres Esense Mediterane u Novigradu, na koji je došlo 120 kozmetičara iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Makedonije i Srbije. Ukratko, za nešto više od deset godina tvrtka je uspjela proizvesti i pri Ministarstvu zdravlja registrirati 150 različitih proizvoda za profesionalnu i kućnu uporabu od krema, balzama, sapuna i ostalih pomada. Dermoestetik ima tri brenda, od kojih je na tržištu samo Esensa Mediterana, a Esensa Adriatica je u nastajanju za što je i od HAMAG Investa dobiven poticaj za kreiranje brenda i dizajna.

Esensa Mediterana je profesionalna kozmetika namijenjena wellness, beauty i spa centrima, prvi put predstavljena na sajmu u Zagrebu 2005. i od tada bilježi velik interes kozmetičara i ostalih raznih klijenata.Treći brend Esensa Istrijana bit će lokalan i namijenjen turistima koji će moći kupovati kremice i pomade kao suvenire. A kada izgrade novi pogon, više će se proizvoditi, nalaziti nova tržišta i zaposliti nove ljude. Za podizanje općeg stanja organizma još od starih Rimljana postoje dokazi o ljekovitosti fitoterapije, objašnjava Legović, i dodaje da kad su oni počeli raditi, u domaćim wellnessima prevladavale su tajlandske masaže s aromatičnim uljima prema drevnim istočnjačkim tehnikama. U lipnju 2009. iz Dermoestetik laboratorija plasirano je sedam novih wellness rituala. "Htjeli smo biti različiti od drugih i maksimalno koristiti naše domaće proizvođače, od ulja do bilja. Danas imamo više od 500 klijenata u Hrvatskoj, što je vrlo važno jer kada dođete u inozemstvo, prvo pitaju za referencije. Vjetar u leđa bile su i svjetske nagrade za inovacije", kaže Legović.

Inovacije

Jedinstven wellness koncept

Hoteli turističkih grupacija Maistra i Kempinski prvi su uveli wellness koncept koji je osmislio i intelektualno zaštitio Dermoestetik pod imenom Esensa Mediterana, što predstavlja cjelinu mediteranske njege lica i tijela. Poslije su im se pridružili neki hoteli u Italiji i Sloveniji. Vještina korištenja prirodnih sastojaka iz plodova zemlje i mora postala je sastavni dio mediteranske višetisućljetne tradicije, poručuju u Dermoestetiku. Dodaju kako je Mediteran oduvijek bio kolijevka velikih civilizacija, oaza zdravog načina života. Tu raste pregršt biljnih esencija koje upijaju snagu sunca i tla darujući nam energiju prirode s bogatim mirisima nošenim vjetrom.

Komentirajte prvi

New Report

Close