Inovativne knjige u kojima su kupci glavni junaci

Autor: Luka Vojvodić , 12. kolovoz 2014. u 21:59
PD

U Češkoj Plavi slon ima 31 primatelja franšize, rade i u Slovačkoj i Poljskoj, a sada traže primatelja master franšize u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji.

Najčešće kao znak posebne pažnje poklanjamo sitnice poput šalica, majica ili kalendara s fotografijama i imenima osoba koje želimo obradovati, a pri tome je poželjno da ti predmeti budu jedinstveni i što više personalizirani. Potrebu za time je prepoznala češka izdavačka kuća Plavi slon, koja je prije 16 godina objavila prvu personaliziranu knjigu. Junaci knjiga su postale stvarne osobe tako da bi djeca i odrasli kojima je knjiga namijenjena ugledali sebe na naslovnici omiljene knjige.

Plavi slon je dosad izdao 20 originalnih naslova, tj. personaliziranih knjiga po narudžbi i svaki je postao bestseler. Koncept je brzo postao popularan u Češkoj, a ideja je privukla roditelje.

Međutim, ono što je donijelo najviše pohvala jest činjenica da su djeca rado čitala knjige, nakon čega su počela razvijati naviku čitanja uzimajući i druge naslove.

Češki Institut za unapređivanje obrazovanja i Ministarstvo za obrazovanje, mlade i sport podržali su i ocijenili ovaj projekat kao jedan od najstimulativnijih načina za promociju čitanja kod mladih.

Kako bi se pokrilo cijelo tržište, Plavi slon je ponudio franšizu, a primatelj franšize posluje u gradovima ili područjima s najmanje 200 tisuća stanovnika. U Češkoj trenutno imaju 31 primatelja franšize, a koncept je primijenjen i na tržišta Slovačke i Poljske. Sada traže primatelja master franšize u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji.

Za pokretanje posla nisu potrebni posebni uvjeti, većina primatelja franšize ovaj posao vodi od kuće, dok poslovnica može biti smještena i u tržnom centru ili knjižari. Sve što primatelj franšize treba imati su računalo, laserski pisač i klamericu. Davatelj franšize osigurava softver te određenu količinu polugotovih proizvoda koji su potrebni za tiskanje knjiga po narudžbi.

“Iskustvo pokazuje da se investicija vraća vrlo brzo. Mjesečna zarada može se kretati od 1500 do 11.000 kuna. Treba računati i na to da prodaja knjiga značajno raste za vrijeme blagdana i prije kraja školske godine, pa i prije Valentinova, kada se knjige kupuju čak i za odrasle“, rekao je za Franchising.hr Rafał Kwiatkowski, direktor razvoja u izdavačkoj kući Plavi slon.

Komentirajte prvi

New Report

Close