Hrvatski startup s 80% korisnika iz SAD-a

Goran Deak, osnivač i direktor TDA-a sa svojim timom Goran Deak, osnivač i direktor TDA-a sa svojim timom

Dvije godine star domaći startup privukao je na svoju platformu tisuću američkih digitalnih agencija.

Hrvatsko-američki star-tup Top Digital Agency, koji razvija pandan Googlea za digitalne agencije i koji se u SAD-u pretvara u svojevrstan standard u načinu na koji kompanije traže agencije s kojima će surađivati, privukavši više od tisuću tamošnjih digitalnih agencija na svoju platformu, nastupit će na najvećoj startup konferenciji na svijetu TechCrunch Disruptu u San Franciscu.

Goran Deak, osnivač i direktor Top Digital Agencyja (TDA) kaže da im je to prilika do dođu do novih klijenata, ali i potencijalnih investitora."TechCrunch Disrupt u San Franciscu će nam poslužiti kao odskočna daska prema potencijalnim investitorima i novim klijentima, jer trenutno imamo više od 80 posto klijenata s američkog tržišta te u tom smjeru planiramo na-staviti do kraja godine", kaže Deak.

 

1513 agencija

iz 100 država u bazi je startupa, nudi 36 vrsta usluga

TDA trenutačno ima u bazi 1513 agencija iz sto zemalja koje nude 36 različitih vrsta usluga. Deak pojašnjava da je sa svojim startupom, kojeg je osnovao prije dvije godi-ne te u međuvremenu s njim pobijedio na jednom od naj-većih startup natjecanja u jugoistočnoj Europi Spark.me-u, želi promijeniti način na koji tvrtke traže agencije koje su najbolje za određeni posao. "Dosada su primarni ka-nali povezivanja tvrtki i digitalnih agencija bile osobne poslovne mreže, tražilice poput Googlea te registri koji se temelje na poslovnom modelu 'plati više - vidljiviji si'", kaže Deak.

TDP to mijenja tako što agencije imaju izbor objavljivati studije slučaja, koje potom potvrđuju njihovi klijenti. Što je više takvih referenci, agencija bolje kotira na TDP-u za određene usluge. "Studije slučaja pokreću cijelu platformu kao što pokreću i cijelu digitalnu industriju u stvaranju novih trendova", kaže Deak. Navodi da je na ideju za TDA došao prije četiri godine kada je osnovao vlastitu digitalnu agenciju ForgeBIT. S njom se trudio probiti na strana tržišta te uspio odraditi projekte u 28 država.

TechCrunch Disrupt je savršena prilika da se vratimo doma s ostvarenim ciljem, ali i da se izravno suočimo s najvećim konkurentima. "Dobiveno iskustvo - spoznaja glavnih okidača uspješne internacionalizacije digitalnih agencija - rezultiralo je razvojem TDA platforme, a ubrzo nakon samog lansiranja, agencije diljem svijeta, a prvenstveno sa sjevernoameričkog tržišta, počele su nas prepoznavati kao važan kanal njihove promocije", zaključuje Deak.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve