Franšizni lanac njemačkog autoservisa širi se u regiju

Autor: Poslovni dnevnik , 08. srpanj 2014. u 14:59
Servisi moraju ugrađivati dijelove renomiranih proizvođača, ali nemaju obvezu njihove nabavke od davatelja franšize

Uvjet za primatelje franšize jest da njihov servis ima dvije dizalice i tri zaposlena, kao i da servisira više marki automobila.

Kompanija Delmax postala je nositelj je master franšize njemačkog franšiznog lanca za servisiranje automobila Motoo za tržište Srbije Toj franšiznoj mreži već je pristupilo 14 srpskih servisa, a cilj Delmaxa je da ih bude 80 koji će biti ravnomjerno raspoređeni diljem zemlje.

Marko Stefanović, menažder servisnog koncepta Motoo, kaže da je poslovanje ovih servisa prilagođeno njemačkim standardima. "Tehničko-tehnološke promjene su brze i serviseri koji žele zadržati visoku razinu usluge te promjene moraju pratiti", rekao je Stefanović za portal Franchising.hr.Temeljni uvjet za primatelje franšize je da njihov servis ima dvije dizalice i tri zaposlena, kao i da servisira više marki automobila. Servisi moraju ugrađivati dijelove renomiranih proizvođača, ali nemaju obvezu njihove nabavke od davatelja franšize. Philipp Hess, vlasnik kompanije Hans Hess u sklopu koje je nastao Motoo koncept, kaže da vlasnici servisa danas moraju biti stručnjaci ne samo za popravak automobila već i za organizaciju, financije i marketing.

"Cilj naše kompanije je da pomogne servisima. Naša kompanija je obiteljska tvrtka koja je počela s radom prije 25 godina, a servisni koncept Motoo kreirali smo prije deset godina", kaže Hess.  Primateljima franšize tako je na raspolaganju kontakt centar davatelja franšize, podršku dobivaju i u marketingu, pravnim savjetima, obuci i usavršavanju, organizaciji rada i upravljanje autoservisom, a dostupan im je i softver namijenjen identifikaciji i analizi autodijelova.

Tehnička obuka organizirana je uz pomoć ECAP centra (Obrazovni centar za auto-profesionalce) s kojim davatelj franšize ima ugovor o partnerstvu. "U Srbiji se procjenjuje da postoji oko 4000 autoservisa od kojih je samo osam posto ovlaštenih od proizvođača automobila. Nezavisni servisi prepušteni su sami sebi, nemaju pomoć oko obrada reklamacija, nemaju tehničku, pravnu i marketinšku podršku, što je ujedno i prijetnja po sigurnost u prometu. Cilj je našeg centra, koji je partner Motoo sistemu, da ponudimo podršku i podignemo razinu servisa", kaže Zoran Petrović, direktor kompanije Ferdinand Bilstein SEE i jedan od osnivača ECAP centra. 

Komentirajte prvi

New Report

Close