Pokrenuo tvrtku Krompir.ba, dostavlja svježe voće i povrće na kućna vrata

Autor: Poslovni dnevnik , 25. travanj 2014. u 12:47
Obitelj Amela Mukače, suosnivača tvrtke Krompir.ba, bavi se uzgojem krumpira na svom imanju u Fojnici

Paket sezonskog voća i povrća na telefonski poziv ili narudžbu putem web ili Facebook stranice dostavljaju izravno kupcima.

Amel Mukača (24 godine), suosnivač i direktor sarajevske kompanije Krompir.ba, pokazao je da kreativni ljudi uz dobru poslovnu ideju mogu i u BiH postići uspjeh na tržištu.

Sve je krenulo od ideje prodaje i distribucije krumpira kojeg Amelova obitelj proizvodi na svom imanju u Fojnici. Amel Mukača i njegovi prijatelji shvatili su da se usluga može proširiti svježim voćem i povrćem te su se povezali s većim brojem poljoprivrednih proizvođača iz BiH koji isporučuju kvalitetno voće i povrće, uzgojeno bez kemikalija. Sada svježe i očišćeno povrće i voće dostavljaju građanima Sarajeva na vrata tri puta tjedno, piše Seebiz.net.

Posebne narudžbe
Njihov proizvod, Zelenara na Vašim vratima, predstavlja paket sezonskog voća i povrća kojeg na telefonski poziv ili narudžbu putem svoje web ili Facebook stranice dostavljaju na vrata građanima. "Kada smo razvijali ovaj naš inovativan koncept ideja vodilja nam je bila da, prije svega, iskoristimo kvalitetne poljoprivredne proizvode iz BiH i ponudimo ih svima koji zbog posla, raznih obveza ili male djece ne mogu obavljati uobičajene kupnje, a žele imati zdravu i provjerenu hranu. Krenuli smo s jednim većim paketom Zelenare, tjednom količinom za četveročlanu obitelj, a sada smo u fazi razvoja novih paketa – malog i velikog, te smo usto dodali i nove proizvode koji se mogu posebno naručiti, kao što su domaći džemovi, slatko, med, sokovi, pilavi (riža), po popularnim cijenama i skuhani po starim receptima", rekao je Amel Mukača. Krompir.ba stalno radi na daljnjem proširenju i unapređenju svojih usluga i proizvoda, kao i na samoj promociji.

Bolji okus
"Sa zdravim namirnicima i investiranjem u njihovu proizvodnju dodatno se čuva životna okolina, postiže se veća nutritivna vrijednost hrane, čuva se zdravlje ljudi, boljeg je okusa i organizmu daje više energije. Posebno želim naglasiti da povećanjem broja korisnika naše Zelenare u našoj se kompaniji otvara i prostor za nova radna mjesta. Krenuli smo s tri djelatnika, danas naš tim broji šest ljudi, te je angažiran i veći broj uzgajivača", objašnjava Amel. 

Komentirajte prvi

New Report

Close