Coffee Cloud kuca na vrata još 30 tržišta

Miroslav Kovač i Coffee Cloud osvajaju tržišta i izvan EU Miroslav Kovač i Coffee Cloud osvajaju tržišta i izvan EU

Ako pilot projekt s METRO-om bude zadovoljavajuć, Kovaču se otvaraju sva tržišta na kojima posluje taj lanac.

Coffee Cloud i METRO Cash & Carry potpisali su ugovor o suradnji zahvaljujući kojem će taj startup Miroslava Kovača koji zapošljava šestero ljudi dobiti podršku u širenju poslovanja na HoReCa tržište.

Budući da METRO Cash & Carry surađuje s više od 20.000 hotela, restorana, kafića i tvrtki za catering, ovaj potez će pomoći mnogim hrvatskim ugostiteljima i pomoći im da iskoriste digitalizaciju za još uspješnije poslovanje. Coffee Cloud, zapravo je IoT uređaj je koji se instalira u espresso aparat za kavu i prikuplja podatke o kvaliteti pripremljene espresso kave, broju pripremljenih kava, rukovanju i održavanju aparata za kavu te stanju zaliha. Mobilnom tehnologijom uređaj podatke šalje na internet, gdje su dostupni vlasnicima uređaja putem web aplikacije.

Od regije do SAD-a 
"Kada distributeri kave daju aparate ugostiteljima ni ne znaju kako se oni koriste i što se događa s njihovim brendom kave, stoga smo prije tri godine odlučili dizajnirati uređaj za 'dijagnostiku' koji će omogućava da se iz ureda prate podaci i statistike", kaže Miroslav Kovač, osnivač startupa.

 

10 tržišta

na kojima prodaju i testiraju proizvod, od regije do Kanade i SAD-a

On je i sam imao ugostiteljski objekt te je iz prve ruke shvatio kako nadzor potrošnje kave može povećati profit i do, tvrdi, 20 posto. Ova biznis priča počela je s brojačima koji staju na kraj varanju na kavama, a ubrzo je sustav nadograđen. "Nakon akceleratora u Estoniji u kojem su nam pomogli u razvoju ideje, proizvodnja nam je bila u Hong Kongu. Uz novog partnera za proizvodnju hardvera, renomiranu slovensku tvrtka Strip's imamo proizvodni kapacitet od 500.000 uređaja godišnje˝, pojašnjava Kovač.

Kako tvrdi, suradnja s METRO-om je pilot projekt, a ako prođe zadovoljavajuće otvorit će mu se vrata 30 tržišta u kojima posluje METRO. Pohvalio se kako trenutno testiranje i prodaju imaju na deset tržišta, od regije do Australije, Kanade i SAD-a. Glavna tržišta na koja cilja su EU i SAD, a planira nastaviti s azijskim zemljama i Australijom. 

Novi ugovor na pomolu
"Blizu smo sklapanja ugovora s T-Mobileom, s kojim kao testna kompanija surađujemo na razvoju LTE-M-a, eksperimenetalne mreže koja je aktivna u Beču, Krakovu i Roterdamu. Oni žele vidjeti kako  naš uređaj funkcionira na toj mreži, a kasnije se preko Deutsche Telekoma, otvaraju nova tržišta na kojima su oni prisutni", otkriva Kovač.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve